در گفت‌وگو با پانا:

صادق ورمزیار‌: ساپینتو با رفتارهایش به وجهه استقلال آسیب می‌زند

او جایی که هیچ کس هم نبود، درگیر شد/ انتقاد کردم، آجرلو طلبم را نداد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است، ساپینتو با رفتارهایش هم به خودش و هم به این تیم آسیب می‌زند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صادق ورمزیار‌: ساپینتو با رفتارهایش به وجهه استقلال آسیب می‌زند

مجتبی سیدی/ صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به تغییرات مدیریتی استقلال اظهار داشت: «اول باید ورود فتح‌الله زاده را به هواداران، باشگاه و همه دوستداران استقلال تبریک بگویم. او سال‌ها در این گروه مدیریت کرده و از شرایط و اوضاع باشگاه خبر دارد. او به خانه خودش برگشت. حضور او در باشگاه، کار کارشناسی بوده و با رزومه و سابقه‌ای که دارد، می‌تواند گروه را جمع‌وجور کند. امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرد و بتواند استقلال را در مسیر قهرمانی نگه دارد.»

وی افزود: «در بحث نتایج اما اگر بخواهیم ورود کنیم، استقلال خیلی سخت گل می‌زند. با وجود گذشت ده هفته از لیگ برتر، هنوز مشکل گلزنی داریم. نمی‌توانیم فرصت خوب ایجاد کنیم. اگر فرصتی هم گیر می‌آید نمی‌توانیم از آن‌ها درست استفاده کنیم. باید این مشکل مرتفع شود وگرنه به مشکل می‌خوریم. ما در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی داریم اما همان حرفی که ابتدای فصل گفتم، این گروه بالانس نیست. اگر بهترین‌ها را در حمله داشته باشید اما گروه یک هافبک طراح نداشته باشد، یعنی اینکه گروه می‌لنگد. نمی‌دانم چرا ساپینتو اصرار دارد که بدون هافبک طراح لیگ را پیگیری کند. این‌یک هشدار جدی برای گروه است. اگر بازی قبلی ذوب‌آهن را بردیم، با اشتباه و گل به خودی حریف بود. مقابل آلومینیوم اصلاً خوب نبودیم.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «امیدوارم در این تعطیلات این نقیصه برطرف شود. من نمی‌دانم استقلال چرا بازیکنی مثل رضا آذری را از دست می‌دهد؟ چرا بازیکنی مثل امانوف که هم خوش تکنیک و هم شوت‌زن است و به درد این وضعیت استقلال می‌خورد را بازی نمی‌دهند؟ امیدوارم واقعاً مشکل، فنی باشد. بعید می‌دانم این بازی نکردنش فنی باشد. مشکل دیگری که استقلال دارد، خود ساپینتو است. او با رفتارهایش هم خودش و هم استقلال را دچار چالش جدی کرده و می‌کند. مقابل آلومینیوم هم وقتی جایی نشسته بود و هیچ‌کسی نبود، درگیر شد. مربی بالا نشسته و این ایراد است. مربی باید کنار خط باشد و گروه را کوچ کند. نه اینکه مدام با این‌وآن درگیری داشته باشد.»

صادق ورمزیار گفت: «او در باشگاه‌هایی که کارکرده و در ترکیه هم همین حالتی بود. او شکل کاری‌اش جاروجنجال و درگیری بوده و این باید کنترل شود. متأسفانه کسی هم جرات ندارد و نمی‌تواند او را کنترل کند. مدیران قبلی باید شرط و شروطی می‌گذاشتند تا از این کارها نکند. این از اشتباه مدیریت قبلی بوده که چنین قراردادی بسته است. آجرلو طلب همه طلبکاران را تصفیه کرد اما چون من انتقاد کرده بودم، طلبم را نداد. او باید با وسواس بیشتری مربی انتخاب می‌کرد. مهم‌ترین بخش مربیگری کوچینگ کنار خط است که حداقل یک‌سوم بازی‌ها، استقلال از آن محروم بوده است.»

وی با اشاره به کیفیت ضعیف لیگ برتر تأکید کرد: «واقعاً انتظارات بیشتر از این بود. خیلی از لژیونرها برگشته بودند و انتظار می‌رفت، قبل از جام جهانی بازی‌های جذاب و خوب و باکیفیت ببینیم اما دریغ از یک بازی خوب. وقتی قبل از جام جهانی کیفیت این‌قدر پایین است، وای به حال بعد از جام جهانی که اکثر بازیکنان افت می‌کنند. بازیکنان هم از لحاظ فردی خیلی افت کردند. شاید تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند. اما هرچه که هست واقعاً این لیگ هیچ بار فنی ندارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار