تدوین فرآیندها برای ساماندهی نیروی انسانی و صدور مجوز برای کودکستان‌ها

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت برای جذب، ساماندهی نیروی انسانی و صدور مجوز برای کودکستان‌ها فرآیندی تعریف شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تدوین فرآیندها برای ساماندهی نیروی انسانی و صدور مجوز برای کودکستان‌ها

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت در تعلیم و تربیت کودکان استان اظهار کرد: پوشش حداکثری در دوره دوم کودکستان یکی از برنامه های اصلی آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی پیش رو 19 هزار نفر نوآموز برای دوره پیش دبستانی هدف گذاری شده است، خاطرنشان کرد: پوشش حداکثری در کودکستان دوره دوم یکی از برنامه های دوره پیش دبستانی، به عنوان زیربنای آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: اعتقاد بر این است اگر کودکان از بدو تولد تحت آموزش علمی و تربیتی قرار گیرند بالطبع تقویت کیفیت آموزش و پرورش در پایه های بالا نیز اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت آموزش دوران قبل از دبستان گفت: آموزش نوآموزان در دوران پیش دبستانی سبب می شود آموزش رسمی را بدون مشکل سپری کنند.

صفری با تاکید بر اینکه برای جذب، ساماندهی نیروی انسانی و صدور مجوز برای کودکستان ها فرآیندی تعریف شود، گفت: تایید مجوز ساختمان، سیستم های گرمایشی و ... از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس الزامی می باشد.

وی با توصیه به تسهیل گری در امر صدور مجوز به اعضای شورای برنامه ریزی و نظارت بیان کرد: بدون شک برای تحقق حداکثری پوشش تحصیلی بایستی از ظرفیت فضاهای غیردولتی و مازاد دولتی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان محتوای آموزشی برای ارائه به نوآموزان کودکستان ها بسیار مهم ارزیابی و بر راهبری و نظارت مستمر بر این مراکز تاکید کرد.

صفری همچنین خواستار جذب نیروی انسانی برای حوزه تعلیم و تربیت کودک از طریق اداره گزینش شد و از اعضای شورا خواست تا خواسته های خود را برای ارائه در شورای آموزش و پرورش استان جمع بندی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار