تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای بوشهر برگزار شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری موفق تمرین کامل طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای آمادگی سازمان‌ها در مواجهه با حوادث احتمالی در فرودگاه بوشهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تمرین کامل طرح اضطراری فرودگاه شهدای بوشهر برگزار شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری موفق تمرین کامل طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای آمادگی سازمان ها در مواجهه با حوادث احتمالی در فرودگاه بوشهر خبر داد.

منشادی اظهار کرد: تمرین کامل طرح اضطراری در فرودگاه بوشهر علاوه بر دنبال کردن اهدافی نظیر ارزیابی توانایی‌ها و تمرین وظایف کلیه ارگانهای ذیربط در هنگام شرایط اضطراری، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در وضعیت‌های مختلف اضطراری، آشنایی کارکنان فرودگاه و سایر ارگان‌های درگیر در شرایط اضطراری با یکدیگر و بهره مندی از خدمات یکدیگر، فراهم بودن تجهیزات در حالات اضطراری، رفع نواقص احتمالی و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سوانح را نیز به دنبال دارد.

وی در زمینه نحوه ارزیابی اجرای این مانور گفت: تمامی مراحل تمرین توسط ارزیابان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری با استفاده از چک لیست های بین المللی بررسی و نتیجه رضایت بخش اعلام شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌های و ناوبری هوایی؛ مانور کامل (دوسالانه) طرح اضطراری در فرودگاه بوشهر با حضور مسئولین استان و واحدهای فرودگاهی و حضور مدیریت بحران استانداری، دادستانی، مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، هلال احمر، پزشکی قانونی، نیروی هوایی ارتش و سپاه، ادارات آتش نشانی شهرداری و بنادر و نیروگاه، آرامستان، هلیکوپتری ایران،سپاه و پلیس فرودگاه های استان و شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار