ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان شاهرود برگزار شد

سمنان (پانا) - ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان شاهرود و آیین افتتاح سالن پذیرایی زنده‌یاد حامد حکیمی با حضور و همراهی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان، خانواده زنده‌یاد حکیمی و جمعی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان شاهرود برگزار شد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه خیرین، بی منت و با دلسوزی در راه مدرسه سازی ایثار می کنند، خواستار پرداخت به موقع سهم دولت در پروژه های خیّری شد.

سید محمد موسوی، با بیان اینکه سالن پذیرایی زنده یاد حامد حکیمی به مساحت 450 مترمربع و گنجایش 200 نفر در محل اردوگاه شهید رجایی افتتاح شد، در ادامه به مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: شاهرود، بیشترین کمبود فضای آموزشی را در سطح استان دارد؛ فعالیت ۱۴ مدرسه دو شیفته و تراکم دانش آموزی بالا در کلاس های مدارس شهری گویای این واقعیت است.

در ادامه قزوینیان، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان، ٧٠ درصد پروژه های افتتاح شده در هفته دولت را، پروژه های خیّری عنوان کرد و از سهم قابل توجه پروژه های نیمه تمام در بودجه امسال آموزش و پرورش خبر داد.

وی افزود: لازمه جلوگیری از انباشت پروژه های نیمه تمام، تغییر رویکرد در جذب اعتبارات خیّری از مدرسه سازی به سمت تکمیل مدارس نیمه تمام است.

در پایان این آیین، از خیّرین مدرسه ساز شهرستان شاهرود با تقدیم هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار