نوجوانان نسل جدید، این انقلاب را به اوج خود خواهند رساند

طرقبه‌‌شاندیز‌ (پانا) - ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای امنیت و با اشاره به اهمیت فضای تربیتی دانش‌آموزی در مدارس، نسل نوجوان را نسلی دانست که این انقلاب را به اوج خود خواهد رساند.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان نسل جدید، این انقلاب را به اوج خود خواهند رساند

نشست کمیته پشتیبانی و هماهنگی هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز در اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش، فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

مصطفی مصدقی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای امنیت و با اشاره به اهمیت فضای تربیتی دانش آموزی در مدارس، نسل نوجوان را نسلی دانست که این انقلاب را به اوج خود خواهد رساند. مصدقی تاکید کرد: برخلاف اتفاقات ناگوار اخیر، امیدواریم راهپیمایی ۱۳ آبان و هفته گرامیداشت بسیج امسال باشکوه ‌تراز همیشه برگزار شود.

همچنین روح الله پسندیده، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان نیز در سخنانی توجه خاص به نسل جدید و اجرای برنامه های ویژه این نسل را با اهمیت خواند.

زهرا عشاق نماینده مجلس دانش آموزی استان، با بیان مطالبه گری مشکلات و خواسته های دانش‌آموزان روستای کنگ ابراز داشت: بزودی در دیداری رسمی با مسئولین، مطالبات دانش‌آموزان پیگیری و در صدد رفع آن خواهیم بود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه عشاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار