مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

مجلس دانش‌آموزی باید پلی میان دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش باشد

گلوگاه (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت اعضای مجلس دانش‌آموزی باید در مطالبه‌گری پیشگام باشند؛ این مجلس باید پلی میان دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی باید پلی میان دانش‌آموزان و مسئولان آموزش و پرورش باشد

اسماعیل روحی در نشست هیأت رییسه مجلس دانش آموزی پسران شهرستان گلوگاه گفت: اعضای مجلس باید برای رسیدن به اهداف خود با طرح و برنامه مشخص پیش روند و نشست های آنان با مسئولان به صورت منظم برگزار شود.

روحی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه حمایت مادی و معنوی از مجلس دانش آموزی را بر خود فرض می داند و از وجود نمایندگانی که پیگیر مسائل دانش آموزان هستند خرسند است.

در ابتدای این جلسه اعضای هیأت رییسه مجلس دانش آموزی پسران به طرح سوال از مدیر و‌ معاونان آموزش و پرورش شهرستان پرداختند.

استفاده از دبیران تخصصی در برخی از دروس و به خصوص دروسی که تأثیر کمتری در آزمون سراسری دارند، توزیع ناقص کتب درسی در میان دانش آموزان، برگزاری منظم نماز جماعت در مدارس، توازن در برگزاری مراسم نمادین مدارس و برگزاری جلسات جهاد تبیین از جمله موضوعات و مباحث مورد طرح دانش آموزان بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در پاسخ به این پرسش ها عنوان کرد: کمبود نیروی انسانی یک مسأله سراسری در نظام آموزش و پرورش است که باید برای حل اساسی آن اقدام کرد.

روحی گفت: بر اساس شیوه نامه ابلاغی، نماز جماعت بخشی از برنامه درسی مدارس است و شایسته است مدیران نماز را به بهترین نحو در مدارس برگزار کنند.

وی بیان کرد: در مبحث جهاد تبیین نیز با تشکیل‌ کارگروه شهرستانی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تصویب اعضا مدرسان و کارشناسان مجرب طبق جدول زمانی در مدارس حضور یافته و جلسات در حال برگزاری است.

روحی همچنین گفت: یکی از مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان استفاده نکردن از ظرفیت دانش آموزان پسر در برگزاری برنامه ها است که از شما نمایندگان انتظار می رود زمینه تقویت این ظرفیت را فراهم کنید.

حضور روسای مجلس دانش آموزی پسران و دختران در جلسات شورای آموزش و پرورش و بازدید آنان از مدارس و اختصاص نخستین برنامه پیش روی نمادین شهرستانی به مدارس پسرانه از مصوبات این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار