مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برپایی اردوهای متنوع دانش‌آموزی بهترین راه برای تخلیه هیجانات دوران نوجوانی است

بهارستان یک (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برپایی اردوهای متنوع دانش‌آموزی را بهترین راه برای تخلیه هیجانات دوران نوجوانی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی اردوهای متنوع دانش‌آموزی بهترین راه برای تخلیه هیجانات دوران نوجوانی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در شهرستان بهارستان برگزار شد، گفت: در سال تحصیلی جاری به دلیل تقارن بازگشایی مدارس با دهه آخر ماه صفر، برنامه‌های آموزش و پرورش این استان با رویکرد ویژه و شعار «تربیت تمام ساحتی در پرتو مهر محمدی» دنبال شد.

وی، با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش استان، در خصوص مصوبه تکمیل و تحویل ۲۰ پروژه احداثی توسط اداره کل نوسازی مدارس، تصریح کرد: بخشی از این تعهد انجام شده و انتظار داریم با حضور مدیرکل جدید این سازمان، باقی این تعهدات نیز با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان‌های استان تهران در ادامه، به تشریح برنامه عملیاتی سالانه آموزش و پرورش این استان پرداخت و مستندات اسناد بالادستی برنامه سال تحصیلی این استان را برگرفته شده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ناظر بر فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت‌های ابلاغی ریاست محترم جمهوری و دولت مردمی، برنامه‌های مقام عالی وزارت و نقشه راه اداره کل آموزش و پرورش این استان دانست.

وی بیان کرد: مردمی‌سازی آموزش و پرورش، طراحی درس شش ساحتی، ارتقاء نظام ارزیابی، آموزش معلمان و انگیزه و مهارت همچنین بهره‌وری در آموزش و پرورش؛ پنج کلان برنامه در نظر گرفته برای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این برنامه عملیاتی است که در ۲۱۰ عنوان برنامه و ۹۳۵ اقدام اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اضافه کرد: بخشی از برنامه عملیاتی، ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بخشی از آن نیز از سازمان برنامه گرفته شده، بخش دیگر نیز، مربوط به برنامه‌های استانی است که تابلو این برنامه عملیاتی در پایان این جلسه، رونمایی می‌شود.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود به تحلیل حوادث و ناامنی‌های ایجاد شده در کشور پرداخت و با استناد به آمارهای نهادهای مربوطه، اظهار کرد: قسمت اعظم آماری اتفاقات، مربوط به تخلیه هیجانی است که ظرفیت تخلیه صحیح هیجانات در زمینه‌های مختلف، همچون برنامه‌های اردویی، ورزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش وجود دارد و ما آمادگی اجرا و تحقق آنها را اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار