مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جمع معلمان تربیت بدنی:

کشف استعدادهای پنهان و هدایت آن‌ها مهمترین خروجی کلاس درس تربیت بدنی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت کشف استعدادهای پنهان دانش‌آموزان و هدایت آن‌ها در مسیر درست مهمترین هدفی است که باید در کلاس‌های تربیت بدنی مدارس دنبال شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعدادهای پنهان و هدایت آن‌ها مهمترین خروجی کلاس درس تربیت بدنی است

حسنعلی میرعبدی، در دوره ضمن خدمت «تغییرات و نوآوری علمی درس تربیت بدنی و حرکات اصلاحی» که با حضور معلمان تربیت بدنی شهرستان‌های زاهدان، نصرت‌آباد، میرجاوه، آموزش و پرورش عشایر و استثنایی به مناسبت هفته تربیت بدنی در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: معلم تربیت بدنی، نیرویی است که با وجود همه شرایط محیطی کار از جمله شرایط خاص آب و هوایی، گرما و سرما خود را به سرانجام می‌رساند.

وی افزود: معلمان تربیت بدنی، معلمانی برخوردار از دانش، معلومات، مهارت و مقبول و مورد پذیرش دانش آموزان هستند که از این نظر می تواند در ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معنویت، روحیه پهلوانی، ایثار، گذشت و کار گروهی را از جمله خروجی‌های درس تربیت بدنی در مدارس عنوان کرد و گفت: کشف استعدادهای پنهان دانش آموزان و هدایت آنها در مسیر درست مهمترین هدفی است که باید در کلاس‌های تربیت بدنی مدارس دنبال شود.

وی با تاکید بر وجود دانش آموزان به عنوان گنج پنهان در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کسب پنج مدال نقره در المپیادهای علمی دانش آموزی کشور توانمندی دانش آموزان این استان را نشان می دهد.

میرعبدی افزود: در حوزه تربیت بدنی نیز کسب افتخارات مختلف در مسابقات قهرمانی و کشوری نشان دهنده استعدادهای درخشان و ناب در این استان است که اگر اعتبارات خاص به آن اختصاص یابد قطعا نتیجه‌ای بیش از این به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: رعایت نهایت احترام و تکریم نسبت به تمامی همکاران فرهنگی باید سرلوحه همگان قرار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار