معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جمع دانش‌آموزان زهک:

برداشتن گام‌های استوار در آینده، مستلزم شناخت گذشته است

زهک (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برداشتن گام‌های استوار در آینده، مستلزم شناخت گذشته است

جلسه نهضت روشنگری و جهاد تبیین با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان ویژه دانش آموزان شهرستان زهک و با حضور مدیران، معاونین پرورشی، کارشناسان و دانش آموزان شهرستان زهک در سالن اجتماعات اقبال لاهوری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حسن بروشکی با اشاره به نقش بی بدیل جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و... بر لزوم آشنایی با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها تاکید کرد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: نسل دهه هشتاد و پس از آن باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست کنند و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگی که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما است، نزدیک کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با شیوه های گوناگون از جمله دروغ پردازی، تحریف و جنگ رسانه ای قصد ضربه زدن به کیان سرزمین اسلامی مان را دارند که با همت و تلاش دانش آموزان و جوانان، این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

بروشکی در بخشی از سخنان خود از حجاب به عنوان زینت برای زنان و دختران جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: در دین مبین اسلام بر حجاب بسیار تاکید شده است و این موضوع باعث در امان ماندن حیا و عفت بانوان می شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده گفت: دنیا امروز به جوان ایرانی به عنوان الگوی تمام نمای یک جوان مومن، متعهد، مسلمان با نگاهی سرشار از تکریم و احترام می نگرد و بر همه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم واجب است تا با تلاش و کوشش مضاعف به سوی قله های ترقی و پیشرفت گام بردارد.

دانش‌آموز خبرنگار: انیس خمر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار