خانه و مدرسه دو رکن اساسی تربیت دانش‌آموزان و بروز استعدادهای آن‌ها است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت خانه و مدرسه دو رکن اساسی تربیت دانش‌آموزان و بروز استعدادهای آن‌ها است. بنابرین تعامل این رکن می‌تواند موجب بالندگی و پویایی جامعه دانش‌آموزی شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
خانه و مدرسه دو رکن اساسی تربیت دانش‌آموزان و بروز استعدادهای آن‌ها است

مراسم نمادین به مناسبت پاسداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در دبیرستان دخترانه زینبیه بوشهر با حضور مسئولان استان و شهرستان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مدرسه، معلمان و مربیان در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان نقش بسزایی دارد زیرا تعلیم و تربیت بر مبنای تعامل خانه و مدرسه صورت می گیرد.

وی افزود: وظیفه اعضای انجمن اولیا و مربیان تحقق هدف های آموزشی و پرورشی در جامعه دانش آموزان است. هماهنگی و مشارکت فعالیت های درون و برون خانه و مدرسه موجب اثربخشی نظام تعلیم و تربیت می شود.

موحدی گفت: خانه و مدرسه دو رکن اساسی تربیت دانش آموزان و بروز استعدادهای آن‌ها است. بنابرین تعامل این رکن می‌تواند موجب بالندگی و پویایی جامعه دانش آموزی شود.

موحدی افزود: یکی از شیوه‌های یاری سانی اولیا و خیرین، مشارکت مالی در ساخت مدارس و استفاده از تخصص و مهارت‌های مختلف والدین به منظور کمک به حل مشکلات مدرسه است.

صالح رحیمی، فرماندار شهرستان بوشهر نیز اظهار کرد: تعامل بین خانه و مدرسه موجب تربیت عاطفی، روحی و اجتماعی دانش آموزان می شود.

رحیمی گفت: هم فکری و همکاری والدین و معلمان مسیر بهتر آینده دانش آموزان را فراهم می کند.

مهدی سروش نسیب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: انجمن اولیا و مربیان فرصتی برای توسعه همکاری خانه و مدرسه است.

سروش نسیب افزود: این نوع همکاری گسترده در سطح مدارس برای همراه کردن اولیا و مربیان در همه سطوح مربوط به نظام تعلیم و تربیت موجب کسب رتبه اول انجمن اولیا شهرستان بوشهر شده است.

در پایان این مراسم از اعضای انجمن اولیا و مربیان برتر شهرستان بوشهر تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار