افتتاح پنج پروژه ورزشی در مدارس شهرستان قرچک/ فیلم

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم آیین نواختن زنگ هفته تربیت‌‌بدنی، عدم توجه دانش‌آموزان به ورزش و تندرستی را برای آینده کشور مخاطره‌آمیز دانست و از افتتاح پنج پروژه ورزشی در مدارس شهرستان قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پنج پروژه ورزشی در مدارس شهرستان قرچک/ فیلم

آئین نواختن زنگ هفته تربیت‌‌بدنی مدارس شهرستان قرچک با حضور رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، جمال محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک، اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش در دبستان دخترانه ریحانه‌النبی برگزار شد.

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن گرامیداشت هفته تربیت‌‌بدنی، آینده کشور را در گرو ورزش و تندرستی دانست و بیان کرد: آن چیزی که ممکن است آینده کشور را به مخاطره بیاندازد، بی‌تحرکی و عدم توجه به ورزش و تندرستی است؛ اگر شما دانش‌آموزان تحرک نداشته باشید و ورزش نکنید، در سال‌های آینده با جمعیتی بیمار و ناصحت‌مند مواجه خواهیم شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک همچنین اظهار کرد: نسل امروز ما، نسل آینده‌‌ساز کشور است؛ پس این نسل باید پویا و بانشاط باشد تا بتواند آینده خوبی را برای کشورمان رقم بزند.

داورزنی در پایان از افتتاح پنج پروژه ورزشی در مدارس شهرستان قرچک خبر داد و اذعان کرد: تلاش ما این است که مدارس را با امکانات ورزشی مناسب تجهیز کنیم؛ در دو سال اخیر چندین مدرسه در شهرستان قرچک، مدرسه پویا شدند و در تعدادی از مدارس هم زمین چمن مصنوعی تعبیه شد؛ در هفته پیش‌رو نیز قرار است سه مدرسه پسرانه مجهز به زمین‌ چمن مصنوعی و دو مدرسه دخترانه نیز به مدرسه پویا تبدیل شوند.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار