مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

منطقه ماهیدشت؛ سرزمین مردان بزرگ و چهره‌های پرافتخار است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت ماهیدشت، سرزمین مردان بزرگ و چهره‌های پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ماهیدشت؛ سرزمین مردان بزرگ و چهره‌های پرافتخار است

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه ماهیدشت که در سالن جلسات آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، گفت: منطقه ماهیدشت، سرزمین مردان بزرگ و چهره‌های پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی ایران است و جامعه فرهنگیان ماهیدشت از گذشته تا کنون تلاش‌های فراوانی در امر تعلیم و تربیت داشته‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: امروزه در آموزش و پرورش استان، جایگاه معلمان در راس هرم مدیریتی و مدیران مدارس نقش قائم مقام مدیرکل را در دستگاه تعلیم و تربیت دارند.

محمدی به اهمیت نماز در مدارس تاکید‌ کرد و گفت: مدیران مدارس نسبت به ایجاد شرایط حضور حداکثری دانش‌آموزان و معلمان در نمازخانه‌های مدارس اقدام کنند و معلمان باید مهارت‌های زندگی و آموزه‌های دینی را سرلوحه مباحث آموزشی دانش‌آموزان قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه این نشست عنوان کرد: اجرای سند تحول بنیادین مهم‌ترین برنامه نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش است و پرداختن به مسائل فرهنگی دانش‌آموزان، امروز کار جهادی می‌خواهد و معلمان ایثارگر برای بازسازی فرهنگی و تربیت کودکان به میدان بیایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار