رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش قم:

هفته پیوند فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت همکاری خانواده و مدرسه است

قم(پانا) - رئیس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت هفته پیوند اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای بیان اهمیت همراهی، همدلی و همکاری دو نهاد مدرسه و خانواده است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هفته پیوند فرصتی مناسب برای تبیین اهمیت همکاری خانواده و مدرسه است

رضا شاهسواری، رئیس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی با اشاره به برنامه های هفته پیوند اولیاء و مربیان اظهار کرد: برنامه هایی به همین مناسبت از 24 لغایت 30 مهرماه در نواحی و مدارس سراسر استان اجرا می شود.

وی افزود: هفته پیوند فرصت مناسبی برای بیان اهمیت همراهی، همدلی و همکاری بین دو نهاد مقدس و تاثیر گذار مدرسه و خانواده است.
شاهسواری تاکید کرد: مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، بستر مناسبی را برای برقراری تعامل فکری، مشورتی و تبادل نظر در مسائل مربوط به آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم می‌کند و زمینه ارتقاء شاخص‌های تعلیم و تربیت را هموار می‌سازد.

وی اضافه کرد: در هفته پیوند، متناسب با عناوین نام گذاری شده و با هدف آشنایی والدین دانش آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ویژه آئین نامه انجمن اولیا و مربیان، برنامه هایی به منظور ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی در اولیای دانش آموزان، تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت ویژه برنامه هایی در سطح مدیریت و مدارس قم اجرا خواهد شد.

شاهسواری تصریح کرد: تشکیل ستاد برگزاری هفته پیوند، دیدار با خانواده معظم شهدا، آغاز به کار اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس با حضور در نماز جمعه قم، برگزاری مراسم نمادین هفته پیوند در مدرسه و کانون تربیتی محله و افتتاح اتاق گفتگوی اولیا در واحدهای آموزشی با حضور انجمن اولیا و مربیان مدارس بخش هایی از برنامه های هفته مذکور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار