امانت ۴۲۰۰ جلد کتاب توسط کتابخانه پستی نیشابور

نیشابور (پانا) - از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور ۵۱۸ عضو را جذب کرده و بیش از ۴۲۰۰ جلد کتاب‌ به امانت داده است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امانت ۴۲۰۰ جلد کتاب توسط کتابخانه پستی نیشابور

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهار کرد: کتابخانه پستی نیشابور با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارائه خدمات فرهنگی برای دانش آموزان روستایی که امکان بهره مندی حضوری از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و منابع مطالعاتی آن را ندارند، به صورت مکاتبه ای و با ارسال کتاب و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی فعالیت می کند.

زهره اکبرآبادی افزود: همزمان با هفته ملی کودک، بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان روستایی به عضویت کتابخانه پستی نیشابور در آمدند.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی مدیران مدارس روستایی در این هفته که با شعار "حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی" همراه شده است، دانش آموزان روستایی پایه های اول تا ششم به عضویت کتابخانه پستی در آمدند.

وی یادآور شد: این اعضا علاوه بر آشنایی با کانون و فعالیت‌های آن، به دنیای کتاب‌ها نیز سفر می کنند و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی حال خوشی برای آنها رقم می خورد.

اکبر آبادی عنوان کرد: همچنین در این هفته اعضا با شرکت در مسابقه ادبی «من و آرزوهایم» به نوشتن آرزوهای خود پرداخته و آنها را برای مربی ارسال کردند.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه پستی در این مسابقه از آنچه دوست دارند نوشتند و دنیایی پر از امنیت و آسایش را برای همه بچه های جهان آرزو کردند.

گفتنی است در هفته ملی کودک رئیس و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ضمن تبریک هفته ملی کودک به همکاران کانون و به ایشان خدا قوت گفته و به ارائه و اجرای فعالیت‌های مشترک توسط این دو دستگاه در سطح شهر تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار