‌‌در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: پرسپولیس به روزهای خوبش برمی‌گردد

نباید بازیکنان را تحت فشار گذاشت/ بعد از جام جهانی لیگ جذاب می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم بعد از جام جهانی به روزهای خوبش بر‌می‌گردد و هم فوتبال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: پرسپولیس به روزهای خوبش برمی‌گردد

علیرضا محمد در گفتگو با پانا،با اشاره به عملکرد پرنوسان پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت: «لیگ بیست و دوم کلاً با حواشی ریزودرشتی آغاز شد. اگر دقت کنید، در شروع لیگ هنوز رئیس فدراسیون معلوم نبود. وضعیت سرمربی تیم ملی هم نامعلوم بود. لیگ به‌هم‌ریخته بود و کلاً فوتبال ما سروسامان درستی نداشت. هر گروهی برای خودش فعالیت می‌کرد و درگیری و گروکشی زیاد بود. از طرفی هم نزدیک به جام جهانی هستیم و شرایط طوری است که تمرکز همه روی این مسابقات است. هنوز لیست تیم ملی مشخص نشده و ممکن است خیلی‌ها که توقع حضور در جام جهانی داشتند، خط بخورند و شرایطشان تغییر کند‌.»

وی افزود: «طبیعی است در این شرایط پرسپولیس هم به خاطر داشتن بازیکنان باکیفیت و ملی‌پوش دچار نوسان شد. ابتدای لیگ دو مساوی داد ولی رفته‌رفته بهتر شد و با بردهای پیاپی توانست خودش را به صدر برساند. الان هم ازلحاظ نتیجه‌گیری خیلی خوب عمل کرده و تنها شکستش مقابل تراکتور همه می‌دانند فوتبالی نبود و چه اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاد. بااین‌حال موافقم که تمرکز بازیکنان و کادر فنی در این هفته‌ها خوب نبوده و انشالله بهتر می‌شویم.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «نباید بازیکنان را فشار بگذاریم. به‌هرحال جام جهانی نزدیک است و شاید تمام دغدغه‌شان این باشد که آیا این فرصت را پیدا می‌کنند تا در جام جهانی بازی کنند یا نه. امیدوارم این شرایط باعث نشود پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. این دو بازی تا قبل از جام جهانی حساس است و باید امتیازهای کامل را بگیریم. الان استقلال شانه‌به‌شانه ما در حال حرکت است و دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم. ما درست است مقابل مس اصلاً خوب بازی نکردیم اما ۳ امتیاز مهمی گرفتیم که در پایان لیگ اهمیت آن دوچندان خواهد شد.»

علیرضا محمد گفت: «آنچه مهم است، پرسپولیس دارد خوب نتیجه می‌گیرد. بعضی از مواقع مهم گرفتن امتیاز است. الان باید طوری بازی کنیم تا امتیاز دو بازی باقی‌مانده را بگیریم. انشالله بعد از جام جهانی پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم خوب امتیاز می‌گیرد. شک نکنید به‌روزهای اوج برمی‌گردند. این تیم شایسته قهرمانی است. فقط نباید بچه‌ها را تنها بگذاریم. همه باید حمایت کنند تا بتوانیم بار دیگر با تمام مشکلاتی که وجود دارد، جام بگیریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار