با حضور جمعی از مسولان لشکری و کشوری صورت گرفت؛

رونمایی از تمبر حاج کمیل میشی

تهران (پانا) - با حضور جمعی از مسولان لشکر‌ی و کشوری از تمبر حاج کمیل میشی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از تمبر حاج کمیل میشی

اختتامیه هفته بزرگداشت فراجا از سوی ستاد مردمی فراجا به ریاست آیت الله جلال هاشمی مجد و دبیری داوود غیاثی برگزار شد. در این مراسم که به مناسبت نکوداشت فرماندهان و روسای فراجا و با حضور فرماندهان فراجا از سراسر کشور و همچنین جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و دفاع از امنیت شهدای ترور در منطقه شمال تهران در مسجد جامع غدیر خم برگزار شد؛ مهدی چمران به نمایندگی از شورای های اسلامی کشور و شورای شهر تهران به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تقدیر از خدمات فراجا و تلاش‌های این سربازان بی ادعا و مظلوم اظهار کرد: انقلاب اسلامی؛ انقلابی پویا، مردمی، توانمند و باعث پیشرفت علمی، هسته‌ای، تکنولوژی و فناوری های نوین است.

در این مراسم آیت الله هاشمی مجد نیز ضمن تقدیر از خدمات و زحمات جانفشانه نیروی فرا‌جا از فعالیت های مردمی و صعه صدر و صمیمیت فرا‌جا دفاع کرد.

وی تاکید کرد تاکنون ۵ هزار شهید برای امنیت کشور و امنیت مردم توسط فرا‌جا تقدیم انقلاب و نظام شده است.

در نهایت با حضور نماینده فرمانده کل نیروی انتظامی، نماینده انتظامی استان تهران، سردار هاشمی نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، مهدی چمران نماینده شورای شهر تهران، آیت الله هاشمی مجد نماینده هیات رزمندگان اسلام در غرب و شمال غرب کشور، سردار غیاثی راد ،نماینده هیات محبان العسکری، نماینده موسسه بین المللی خورشید ولایت، نماینده پایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان تهران، امیر بالار نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار رفیع نماینده فرماندهی انتظامی استان مرکزی فرمانده قرارگاه جهادی چریک جانباز حمید چابک؛ هدایایی به فرماندهان فراجا تقدیم شد.

در پایان این مراسم از تمبر یادبود جانباز و رزمنده مدافع حرم حاج کریم میشی معروف به حاج کمیل نیز رونمایی شد. حاج کریم میشی معروف به حاج کمیل از همرزمان حاج قاسم سلیمانی در سوریه بود که پس از سالها جانبازی در سال ۱۴۰۰ به خیل عظیم همرزمان شهیدش پیوست و در زادگاهش بیشه دراز از توابع استان ایلام به خاک سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار