ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران تشکیل شد

ساری (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت روز ملی مازندران را باید با برنامه‌های فاخر و باشکوه و جریان فراگیر در ابعاد ملی و استانی گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران تشکیل شد

روح الله سلگی در جلسه بزرگداشت روز مازندران با بیان مطلب فوق افزود : امسال با توجه به جای گرفتن ۱۴ آبان ماه روز مازندران در تقویم کشور، باید برنامه های موثر و عمومی تری را برگزار کرد.

معاون استاندار مازندران افزود : روز ملی مازندران متعلق به تمامی مردم استان و دستگاه های دولتی و حاکمیتی است ، بنابر این همگان باید نسبت به پاسداشت این روز احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اضافه کرد : ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران تشکیل شده و در طول یک هفته برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی و هنری توسط دستگاه های مختلف و ستاد های شهرستانی اجرایی خواهد شد.

سلگی افزود: تجلیل از چهره های شاخص دفاع مقدس ، اقتصاد ، فرهنگ و هنر و عرصه های علمی و اجتماعی در هفته مازندران باید از سوی دستگاه های مرتبط مورد توجه قرار گیرد.

سلگی اظهار کرد : در اجرای برنامه ها باید انتقال فرهنگ بومی و غنی مازندران به نسل امروز توسط دستگاه های فرهنگی مورد برنامه ریزی قرار گیرد.

معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام این که دبیری ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است، بیان کرد: وظایف دستگاه های مرتبط از سوی ستاد ابلاغ شده است و فرمانداران نیز موظف به تشکیل ستاد شهرستانی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار