تردد بیش از ۳۹ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

اردبیل (پانا) - مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد ۳۹ هزار و ۲۶۸ نفر مسافر در ۶ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تردد بیش از ۳۹ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

لطف اله بابایی، مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۶۳۸ نفر ایرانی و ۳۶ هزار و ۶۲۹ نفر نیز مسافر خارجی است.

وی افزود: مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ نفر مسافر ورودی ایرانی است، تصریح کرد: تعداد مسافران خروجی ایرانی نیز ۳۲ نفر است.

بابایی در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۳۵۰ درصدی مسافران خروجی خارجی در پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: در این مدت ۱۹ هزار و ۶۰۹ نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله سوار خارج شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و ۳۵۱ نفر بود رشد چشمگیری را شاهد هستیم.

وی تعداد مسافران ورودی خارجی را نیز ۱۷ هزار نفر عنوان کرد و افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که این رقم ۴ هزار و ۸۶۴ نفر بود افزایش ۲۵۰ درصدی را در تردد مسافران ورودی خارجی شاهد هستیم.

او از تردد ۶۹ هزار و ۱۴۷دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و گفت: در ۶ ماهه گذشته ۶۸ هزار و ۱۹۶ دستگاه کامیون،۹۲۸ دستگاه اتوبوس و ۲۳ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار