معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در جمع دانش اموزان دبیرستان شهید دستغیب سه شیراز:

دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف گرفته است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان گفت لازم است از فرصت حضور در مدارس برای ‌بهره‌مندی از ظرفیت استادان و معلمان خود برای آماده‌شدن در مسیر زندگی آینده بهره ببرید.

کد مطلب: ۱۳۱۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف گرفته است

قاسم احمدی لاشکی در جریان سفر به شیراز درجمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه شهید دستغیب سه ناحیه سه شیراز گفت: بخش مهمی از سرنوشت آینده هر انسانی در مدارس رقم‌ خواهد خورد.

وی افزود: لازم است از فرصت حضور در مدارس به منظور بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و معلمان خود برای آماده شدن در مسیر زندگی آینده بهره ببرید.

احمدی لاشکی با اشاره به زندگی برخی بزرگان در کشور ادامه داد: اگر انسان زندگی اینها را مطالعه کند و از آنها به عنوان الگوهای موثر در زندگی استفاده کند می‌تواند موفق شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز دشمن هویت دانش‌آموز ایرانی را هدف قرار داده است تا پیشرفت روزافزون ایران اسلامی را که موجب خشم آنها شده است تحت‌الشعاع قرار دهد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور در علوم و صنایع مختلف همچون پزشکی، نانوفناوری و صنایع فضایی و دفاعی و... نشانگر این است که کشور مسیر درستی را دارد و طبیعی است که بدخواهان کشور این مسایل را تحمل نمی‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: دشمنان ایران پیشرفت کشور را تحمل نمی‌کنند و هدفشان ناامیدی نسل نوجوان و جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار