محمد نوری: آقای افشاریان تسلیت می‌گویم؛ استقلال برنده شد!

تهران (پانا) - در روزی که رئیس کمیته داوران هم برای حمایت از داور بازی به فولادشهر رفته بود تا همه جوره شرایط برای نتیجه نگرفتن استقلال مهیا باشد اما استقلال کارش را انجام داد و توانست به خواسته‌اش برسد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: آقای افشاریان تسلیت می‌گویم؛ استقلال برنده شد!

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال طبق عادت همیشگی بازی‌های بیرون خانه اش را که خیلی‌ها می‌روند و امتیاز از دست میدهند با برد پشت سر گذاشت. این استقلال لیاقت قهرمانی را دارد و قطعاً به این عنوان میرسد.

وی ادامه داد: هر چند که در هفته‌های گذشته اشتباهات فاحش داوری باعث شده استقلال امروز ۱۸ امتیازی باشد ولی ما تیم استقلال را ۲۴ امتیازی می‌دانیم، ولی مهم نیست چون این تیم با هر حریفی در هر شرایطی با قدرت روبرو میشود.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: در شرایطی که در پایان بازی با فولاد همه ارکان کمیته داوران اشتباهات داور بازی را انکار کردند اما دیدیم که با حضور رئیس کمیته داوران در فولادشهر تیم ذوب آهن که با داور بازی ۱۲ نفر شده بودند، جمعاً ۱۳ نفر هم نتوانستند جلوی استقلال را بگیرند و استقلال مزد زحمت و تلاش بازیکنانش را با ۳ امتیاز گرفت.

نوری خاطرنشان کرد: امشب آقای افشاریان که معتقد بود خطاهای محوطه جریمه تیم فولاد پنالتی نبودند حتماً از شکست تیم ذوب‌آهن ناراحت است و من از این طریق برد تیم استقلال را به آقای افشاریان تسلیت عرض می‌کنم و این پیام را به ایشان میدهم که از این به بعد تیم استقلال طوری بازی می‌کند که دیگر نیازی به گرفتن پنالتی و یا اتفاقات این چنینی نداشته باشد. حالا دیگر ساپینتو به درستی شاگردانش را طوری به میدان می‌فرستد که با اشتباه داوری یا بدون اشتباه داوری خودشان برای خودشان نتیجه مسابقه را رقم بزنند.

نوری در ادامه در ارتباط با ارزیابی کلی اش از این مسابقه تأکید کرد: استقلال و ذوب آهن در نیمه اول بیشتر در حال محک زدن یکدیگر بودند. هرچند که استقلال حملات بیشتری روی دروازه حریف انجام می‌داد اما با شروع نیمه دوم و تغییراتی که استقلال در ترکیبش به وجود آورد توانست در دو موقعیت خطرناک درون محوطه ۱۸ قدم تا آستانه گلزنی هم برود.

وی افزود: یک بار که بازیکن ذوب آهن با آرنج گردن آرش رضاوند را نشانه رفت و یک بار هم مدافع ذوب آهن توپ را با دست دفع کرد اما جناب پیام حیدری داور مسابقه وقتی میدانست رئیسش آن بالا نشسته، جرأت نکرد پنالتی بگیرد. اما خدا جای حق نشسته و همان مدافعان که بازیکنان استقلال را زدند و خطای دست انجام دادند دروازه خودشان را گشودند تا شب فولادشهر برای دشمنان استقلال و آنهایی که نمی‌خواستند این تیم برنده شود سیاه تر و تاریک تر از چیزی باشد که انتظارش را می‌کشیدند.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به دو شکست رفت و برگشت فصل قبل ذوب آهن به استقلال و شکست امشب تیم مهدی تارتار به استقلال توضیح داد: از مسئولان باشگاه ذوب آهن درخواست می‌کنیم حالا حالاها تارتار را عوض نکنند چون این مربی چه زمانی که در ذوب آهن است وچه هر جای دیگری باشد به استقلال خوب می‌بازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار