شوراهای دانش‌آموزی تمرین مطالبه‌گری اجتماعی است

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شوراهای دانش‌آموزی فرصت ارزشمندی برای تمرین مطالبه‌گری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش‌آموزی تمرین مطالبه‌گری اجتماعی است

علی موحدی در نشست ستاد هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی بازوی مشورتی مدارس هستند، به همین دلیل باید با هم‌افزایی بین دانش‌آموزان و کارکنان، زمینه تحقق اهداف راه‌اندازی این تشکل دانش‌آموزی فراهم شود.

وی افزود: مدیران و معلمان با شناسایی توانایی بالقوه‌ دانش‌آموزان و تعامل و مشارکت آنان در فرایند آموزش و پرورش می‌توانند بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را فراهم کنند.

موحدی اظهار کرد: ستادهای استان و شهرستانها و مناطق با همکاری مدارس، شرایط را برای برگزاری بهتر انتخابات شوراهای دانش‌‎آموزی فراهم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در یکهزار و 650 مدرسه در همه دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود.

محمود حقدوست عنوان کرد: در این انتخابات 12 هزار دانش‌آموز به عنوان عضو اصلی و علی البدل شوراها با رای 180 هزار نفر انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار