مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

راه صیانت از فکر و روان دانش‌آموزان اقامه نماز است

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم اجرای طرح «نور چشم » و برگزاری اقامه نماز جماعت، راه صیانت از فکر و روان دانش‌آموزان را اقامه نماز دانست‌.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راه صیانت از فکر و  روان دانش‌آموزان اقامه نماز است

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسمی که جهت اجرای طرح «نور چشم» برگزار شد، ضمن تاکید بر اینکه منطقه قرچک همراه و همگام همه مدارس کشور بوده است، اظهار کرد: طرح نور چشم که در راستای گسترش فرهنگ اقامه نماز جماعت به مدارس معرفی شده و در حال اجرا و پیگیری است.

داورزنی از دغدغه خود نسبت به گرایش‌های معنوی، اخلاقی و تربیتی دانش آموزان گفت و افزود: دغدغه ما این است که گرایش‌های معنوی، اخلاقی و تربیتی دانش آموزان را شناسایی و تقویت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر ضرورت تقویت گرایش‌های مذهبی دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: راه صیانت از فکر و روان دانش‌آموزان اقامه نماز است؛ در آغاز سال تحصیلی، غبارروبی نماز خانه‌های مدارس انجام گرفت و در تجهیز نمازخانه‌ها سعی کرده ایم کمک و مساعدت لازم را به مدارس انجام دهیم‌ و با تخصیص موکت به مدارسی که نماز خانه ندارند، حتی در سالن‌ها و راهرو‌ها سعی کرده ایم بحث اقامه نماز جماعت را با قوت داشته باشیم.

دانش آموز خبرنگار: شایان امیر قلی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار