فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی ‌ارتش آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریتی است

تهران (پانا)‌ - فرمانده نیروی هوایی ارتش ‌گفت‌ نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت براساس دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروی هوایی ‌ارتش آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریتی است

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش ‌با اشاره به فرمایش اخیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر لزوم افزایش توان رزمی نیروهای مسلح اظهار داشت: رشد، توسعه و پیشرفت کشور در سایه تحقق امنیت پایدار شکل می‌گیرد و امروز نیروی هوایی نیز تلاش می‌کند تا توان رزمی خود را نسبت به گذشته ارتقا دهد و نیازهای خود را در داخل تأمین کند که تاکنون نیز در این عرصه موفق بوده است.

وی افزود: امروز نیروی هوایی مقتدر آماده مقابله با هر نوع تهدید و اجرای هر نوع مأموریت براساس دریافت دستور از سلسله مراتب فرماندهی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره جشنواره مالک اشتر و اثربخشی کیفی آن در سطح نیروها هم گفت: اشراف فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در قالب جشنواره مالک اشتر برگزار می‌شود، هرساله با رویکرد علمی و دانش‌محور برگزار می‌شود و اثر مطلوبی را بر دقت عمل و ارتقای توان عملیاتی نیروهای مسلح دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار