توزیع 120 بسته آموزشی در پویش کمک‌های مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان»

اردبیل (پانا) - به همت امور بانوان آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل و با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، 120 بسته آموزشی در پویش کمک‌های مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان» به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 120 بسته آموزشی در پویش کمک‌های مومنانه با عنوان «همکلاسی مهربان»

به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، پویش کمک‌های مومنانه با عنوان همکلاسی مهربان، به همت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل و با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالن شهدای دانش آموزی برگزار شد.

در این پویش 120 بسته کیف و لوازم التحریر جمعا به ارزش 90 میلیون تومان آماده شده و به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت این ناحیه اهدا شد.

توحید مجیدی اردبیلی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل ضمن قدردانی صمیمانه از سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان بی‌بضاعت صورت گرفت و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده و از دغدغه والدین آنها برای خرید لوازم‌التحریر و کیف مدرسه کاسته باشیم.

رامین صادقی،‌ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم ضمن اشاره بر همکاری و همیاری ادارات با آموزش و پرورش،اظهار کرد: حمایت، پشتیبانی و همکاری با آموزش و پرورش و مدارس به عنوان بزرگترین اداره و خانواده کشور می‌تواند بستر مناسبی برای پیشرفت و تعالی جامعه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار