جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیج، یک نهاد مردمی و منعطف است

زنجان (پانا) – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت بسیج نه یک سازمان نظامی و نه غیرنظامی است بلکه ارتش سازمان‌یافته مطیع ولی فقیه و کاملا منعطف است.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج، یک نهاد مردمی و منعطف است

سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در اختتامیه نمایشگاه استانی طرح اسوه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) اظهار کرد: دشمن می‌خواهد زیبایی‌های انقلاب دیده نشود.

وی از فرماندگان و اعضای پایگاه‌های بسیج خواست تا بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانند و با کمک تجارب 4 دهه گذشته و با روحیه بسیجی، گام دوم انقلاب را به زیبایی رقم زده و پرچم این انقلاب را به دست صاحب عصر آقا امام زمان(عج) برسانند.

سردار طهماسبی خاطرنشان کرد: بسیج، ابعاد متفاوتی دارد که یک بُعد آن نظامی و امنیتی است؛ بسیج نه یک سازمان نظامی است و نه یک سازمان غیرنظامی بلکه معین برای دولت و یک نهاد مردمی و ارتشی سازمان‌یافته ولی فقیه و کاملا منعطف است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: اگر روزی لازم شود، بسیج در اقتصاد مقاومتی حاضر است و یا روزی در خیابان‌ها برای مقابله با ناآرامی‌ها، دفاع از حرم، حضورهای جهادی علمی، فضاهای مجازی و سایبری، عرصه‌های مختلف فرهنگی و بزرگترین عملیات‌های فرهنگی، حوزه‌های تربیتی از جمله حلقه‌های صالحین و به عنوان نیروهای اطلاعاتی حضور پرشور و فعال دارند.

وی ادامه داد: بسیج به‌صورت پدافندی عمل نمی‌کند بلکه به‌صورت آفندی پیش می‌رود.

نمایشگاه استانی طرح اسوه از 12 مهر به مدت 3 روز و با بیش از 110 غرفه پایگاه‌های مقاومت بسیج در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد.

دانش‌آموز خبرنگاران: نیلوفر سودی و فاطمه سودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار