امام جمعه ملارد:

تعامل و همکاری، رمز موفقیت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی است

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد در نشست توجیهی مربیان طرح امین مدارس ملارد، بر ضرورت اهمیت بر تعامل و همکاری بین نهاد‌های مرتبط با این طرح، طلاب و فرهنگیان در مدارس تاکید کرد و تعامل را رمز موفقیت در کارهای تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و همکاری، رمز موفقیت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی است

حجت‌الاسلام مهدی خوبانی، امام جمعه شهرستان ملارد طی نشست توجیهی مربیان طرح امین مدارس آموزش و پرورش ملارد در سالن شهید طحانی اظهار کرد: هر قدر که علم فرد بیشتر می‌شود ضروری است که تواضع او نیز بالاتر برود و تکبر دوری کند تا به هدف والای تربیتی برسد.

وی افزود: طلاب فعال در طرح امین لازم است شیوه‌های نوین تربیتی و فن بیان را بیاموزند تا بهتر بتوانند تاثیر تربیتی و معنوی را بر دانش‌آموزان داشته باشند.

حجت‌الاسلام خوبانی با اشاره به این موضوع که دشمنان با تمامی ابزارهای خود بر روی جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان تاثیر می‌گذارند، تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی مربیان طرح امین باید بر مسائل روز و راهکارها و شیوه‌های صحیح پاسخ‌گویی مسلط باشند تا بتوانند دانش‌آموزان را در رابطه با مسائل و شبهات قانع کنند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان هر کدام دارای مسائل و شبهات مختلف، شرایط زندگی، فرهنگ، تربیت و اخلاق متفاوت هستند بنابراین باید با توجه به شرایط آنها به شبهات و مسائل رسیدگی کرد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

خبرنگار: زهرا عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار