آغاز طرح نماز نور چشم من‌ در مدارس کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - طرح «نماز نور چشم من» با هدف حضور مسئولان شهرستانی در نماز جماعت مدارس، آموزش عملی نماز، آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه تقلید و مراجع تقلید و پرسش و پاسخ دینی در مدارس شهرستان کوهرنگ آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح نماز نور چشم من‌ در مدارس کوهرنگ

در اولین برنامه اجرایی طرح نماز نور چشم من که در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و با حضور حجت الاسلام علی نصیری رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌، کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ در دبستان شهید‌استکی چلگرد برگزار شد؛ دانش‌آموزان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر آموز‌‌ه عملی نماز را فرا گرفتند و پرسش‌های خود را درباره انتظار و مهدویت (عطر انتظار) مطرح کردند و با فرهنگ مهدویت آشنایی پیدا کردند‌.

رضا شیروانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ درباره اجرای طرح «نماز نور چشم من» گفت: بر اساس برنامه‌ای تدوین شده زنگ نماز و آیین اقامه نماز ظهر و عصر در سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان شهرستانی و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه بومی‌شده عملیاتی و هفتگی طرح «نماز نور چشم من» که در راستای ترویج و همترازی تربیتی دانش‌آموزان با موازین اسلامی مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده است به‌زودی در قالب بخشنامه به مدارس شهرستان کوهرنگ ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار