رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آموزش و پرورش پیشرفته با نگاه ویژه به دانش‌آموزان توانا تحقق خواهد یافت

اسلامشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی اسلامشهر گفت دانش‌آموزان استثنایی اگرچه در ظاهردارای تفاوت‌های جسمانی هستند اما اعتقاد داریم، آموزش و پرورش پیشرفته با نگاه ویژه به این دانش‌آموزان توانا تحقق خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۳۱۱۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پیشرفته با نگاه ویژه به دانش‌آموزان توانا تحقق خواهد یافت

مرتضی علیخانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس دخترانه ریحانه و محدثه استثنایی آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن ابراز خوشحالی از بازگشایی واحدهای آموزشی پس از دو سال کرونا اظهار کرد: بهتر است به جای کاربرد عنوان دانش‌آموزان استثنایی از واژه «توانا» برای آنها استفاده شود.

وی در ادامه بیان کرد: عدالت آموزشی در آموزش و پرورش زمانی تحقق پیدا می‌کند که تمامی گروه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بتوانند از امکانات آموزشی به صورت مساوی بهره ببرند.

علیخانی دانش‌آموزان را رکن اساسی تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: در نظام آموزش و پرورش ما با توجه به اینکه دانش‌آموزان استثنایی دارای تفاوت‌های جسمانی به ظاهر هستند، می‌بایست به پرورش استعدادهای آنان در مدارس توجه خاص شود و اعتقاد داریم آموزش و پرورش پیشرفته با نگاه ویژه به این دانش‌آموزان توانا تحقق خواهد یافت.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار