رییس آموزش و پرورش شهرستان اهر خبر داد:

جبران کمبود معلم در اهر

اهر ( پانا) - رئیس آموزش و پرورش اهر از جبران کمبود معلم در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جبران کمبود معلم در اهر

ناصر پور فتحی ، با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه کمبود معلم سال های قبل جبران شده و امسال همه کلاس های روستایی، شهری و عشایری اهر دارای معلم است.
رئیس آموزش و پرورش اهر، در ادامه با اشاره به افتخارات کسب شده توسط دانش آموزان و همکاران اموزش و پرورش اهر گفت: امسال مدال طلا و نقره مسابقات نانو توسط دو نفر از دانش آموزان اهر کسب شد و همچنین سیستم آبیاری نوین زیر سطحی توسط معلم اهر برای اولین بار در کشور اختراع و ثبت شد.
وی توجه به اخلاق و معنویت در بین دانش آموزان در کنار مسائل علمی و پژوهشی را بسیار با اهمیت دانست و افزود: یکی از دانش آموزان همین مدرسه در طول سال گذشته موفق شد کل قرآن را حفظ کند و همچنین همکار روابط عمومی اداره نیز موفق شد در مسابقات قرائت استانی رتبه سوم را کسب کنه و این ها برای اهر افتخار بزرگی است.
گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از والدین شهدا و نواختن زنگ مدرسه از کتاب راهیان عشق به نوشته علی کامرانی و محمد ولی پور رو نمایی شد و معلم اهری مخترع دستگاه آبیاری زیر سطحی در کشور نیز در حضور مسئولین نسبت به کاربرد و اختراع خود توضیحاتی ارائه داد. خبرنگار: یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار