زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ناحیه یک شهرری به صدا درآمد

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از برگزاری آیین نمادین آغاز سال تحصیلی با شعار «تربیت تمام‌ساحتی، در پرتو مهر محمدی» در دبیرستان حضرت زینب(س) ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ناحیه یک شهرری به صدا درآمد

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس با شعار «تربیت تمام ساحتی در پرتو مهر محمدی» در دبیرستان حضرت زینب(س) شهرری، عنوان کرد: آن چه هویت یک مدرسه را نشان می‌دهد دانش آموزان آن مدرسه‌ است؛ سال تحصیلی جاری با توجه به بازگشایی حضوری مدارس و حضور پررنگ دانش آموزان حال و هوای مهر را دوچندان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه هفته جاری، هفته دفاع مقدس است، وظیفه همگانی ما این است که به خاطر امنیت همه جانبه جاری در خاک وطن، از شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد کنیم؛ شما دانش‌آموزان نیز با پرداختن به تحصیل و علم آموزی خود به رشد و شکوفایی کشور کمک کرده و راه شهیدان را به نوبه خود ادامه دهید.

شایان ذکر است که در پایان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا درآورد و دانش‌آموزان با شاخه‌های گل به استقبال سال تحصیلی جدید و کلاس های درسی خود رفتند.


دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار