امام جمعه خلیل آباد:

نیروی انتظامی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است

خلیل آباد (پانا) - امام جمعه شهرستان خلیل آباد ضمن تسلیت ایام ماه صفر، گفت نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در خیابان، بیابان و مرزها برای حفظ امنیت حضور دارند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین علی ناهیدی در خطبه دوم نماز جمعه اظهار کرد: حادثه در گذشت مهسا امینی یک موضوعی است که کشور را به هم ریخت و در این حادثه، جبهه انقلاب بود که پیگیر رسیدگی به پرونده این اتفاق شد.

وی بیان کرد: تمام مسئولان کشور این قول و اطمینان را دادند که به پرونده این موضوع رسیدگی می شود و این انقلاب در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس هزاران شهید برای امنیت بانوان تقدیم کشور کرد. جبهه مقابل انقلاب نه تنها از اتفاق تلخ درگذشت مهسا امینی ناراحت نیستند بلکه خوشحال هم هستند.

امام جمعه خلیل آباد در ادامه گفت: در حوادثی که شب گذشته در شهرستان کاشمر رخ داد ردپای لیدرهایی از استان های دیگر وجود داشت و کاملاً مشخص بود که این اقدامات سازماندهی شده است، باید مراقب فرزندان باشیم که از احساسات جوانی آنها سوء استفاده نشود.

وی تاکید کرد: بخشی ناآگاه و وابسته به خارج نشینان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام و کشور هستند و کاری جز تخریب و حمله به نیروهای مسلح و نیروی انتظامی ندارند و نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در خیابان، بیابان و مرزها برای حفظ امنیت حضور دارد.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح هیچگاه حاضر نیستند که از اسلحه استفاده کنند و این افراد شهید و جانباز می شوند ولی لطمه ای به جوانان و نوجوانان ناآگاه نمی زنند و انسانیت، دیانت و اخلاق را رعایت می کنند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار