هادی زمانی نژاد:

مردمی‌سازی آموزش و پرورش، از راه‌های گسترش عدالت آموزشی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در همایش همسویی مدیران مدارس دولتی و غیردولتی ، مردمی‌سازی آموزش و پرورش را راه تحقق گسترش عدالت آموزشی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مردمی‌سازی آموزش و پرورش، از راه‌های گسترش عدالت آموزشی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۴، همایش همسویی مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، فرهاد قاسم زاده؛ معاون سوادآموزی شهر تهران، خانواده شهد مظفری نیا، اعضای شورای معاونین و مدیران منطقه در سالن اجتماعات دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

دراین همایش زمانی نژاد ضمن تشریح و تبیین اهداف و سیاست های راهبردی آموزش و پرورش منطقه ۴ اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما در منطقه اجرایی کردن سند تحول و اهداف آن در مدارس است تا در سایه تحقق اهداف سند به تحقق اهداف منطقه که محوریت آن عدالت آموزشی و تربیتی است دست یابیم.

وی افزود: طرح «همسو» در منطقه در راستای اجرایی شدن این مهم و با مشارکت مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی از ابتدای اردیبهشت ١۴٠١ کلید خورده و تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

زمانی نژاد ادامه داد: گسترش عدالت آموزشی و کاهش محرومیت به ویژه در بخش های حاشیه ای منطقه از طریق مردمی سازی و افزایش تعاملات اتفاق خواهد افتاد و نتایج خوبی را در این مسیر رقم خواهد زد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ خاطرنشان کرد: با آغاز سال تحصیلی، بعد از حدود ٢۶ ماه، بازگشایی حضوری مدارس را خواهیم داشت و تمام تلاشمان در منطقه این بوده تا بتوانیم ذیل دستورالعمل های پروژه مهر و با همسویی و مشارکت؛ مهر ماندگاری را برای دانش آموزانمان در بزرگترین منطقه آموزشی کشور رقم بزنیم.

در ادامه این همایش، ضمن تقدیر از خانواده معظم شهید مظفری نیا؛ از کتابچه هم سویی مدیران مدارس منطقه ۴ در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار