مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ تبریز:

تحویل دانش‌آموزان متعهد و متخصص به جامعه اسلامی، از مهمترین اهداف است

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ تبریز ضمن اشاره به شعار سال تحصیلی آموزش و پرورش، تحویل دانش آموزان متعهد و متخصص به جامعه اسلامی را از مهم ترین اهداف دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تحویل دانش‌آموزان متعهد و متخصص به جامعه اسلامی، از مهمترین اهداف است

اسفندیار صادقی در مراسم جشن غنچه ها، با تبریک بازگشایی مدارس ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای هفته دفاع مقدس گفت: امنیت ما، آرامش ما، وجود ما، کشور ما و هویت ما بستگی به وجود شهدا دارد چرا که شهدا در ۸ سال دفاع مقدس از جان و سر گذشتند تا ما سرافراز زندگی کنیم و آرامش داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ظاهر شاید آموزش و پرورش صاحب تمامی برنامه ها باشد اما در باطن دانش آموزان صاحبان اصلی تمام برنامه های آموزش و پرورش هستند.

صادقی افزود: کلید شروع سال تحصیلی از امروز با زنگ غنچه ها زده می شود و در ناحیه یک هم بیش از ۵ هزار غنچه داریم و در شروع رسمی سال تحصیلی که مصادف با ۲ مهر ماه است ۷۰ هزار دانش آموز وارد مدارس ناحیه ۱ می‌شوند و برای انجام بهتر برنامه ها بیش از ۳ هزار از همکاران فرهنگی در مدارس دولتی و ۴ هزار نفر در مدارس غیر دولتی پذیرای دانش آموزان عزیز خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۲ مهر ماه هیچ معلم بدون ابلاغ، هیچ کلاس بدون معلم و هیچ دانش آموزی خارج کلاس نخواهیم داشت. سعی کرده ایم محیط مدارس یک محیط شاد بوده و محیطی توام با همکاری اولیا و مربیان باشد.

وی خاطرنشان کرد: تعهد در عمل، تحول در آموزش و تنوع در پرورش شعار سال تحصیلی آموزش و پرورش ناحیه ۱ آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ است.

وی ادامه داد: ما با همکاران عزیز هم قسم شده ایم تا دانش آموزان متعهد و متخصص تحویل جامعه اسلامی بدیم و سعی داریم که دانش آموزان از تمامی امکانات لازم استفاده کافی و لازم را داشته باشند‌.

صادقی در پایان گفت: امید است خداوند متعال این توفیق را به ما بدهد تا از پیروان واقعی ولایت و با عمل به دستورات مقام معظم رهبری بتوانیم به وظیفه اصلی خود که تعلیم و تربیت آینده سازان کشورمان است عمل کنیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار