معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد:

نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در هفته پرورشی

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان هفته اول مهر را هفته پرورشی عنوان کرد و گفت مهم‌ترین برنامه در هفته پرورشی، نواختن زنگ نمادین هفته دفاع مقدس (مهر و مقاومت) و بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس در هفته پرورشی

علی‌اکبر عرب خراسانی در گفت‌و‌گو با پانا با عنوان این مطلب که زنگ نمادین در همه شهرستان ها و مناطق استان نواخته خواهد شد، اظهار کرد: در شهرستان سمنان نیز با حضور استاندار و دیگر مسئولان در یکی از مدارس شاهد این مراسم را خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان این نکته که هدف از اجرای برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس، ارتقاء و رشد معارف دانش آموزان از حماسه ایثار و مقاومت است، خاطرنشان کرد: بازدید از پارک موزه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، راهپیمایی، برگزاری مسابقات ورزشی و پویش های مختلف از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با عنوان این مطلب که در دفاع مقدس اتفاقاتی افتاده که در آینده تکرار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم؛ چرا که تولید و تضمین قدرت می‌کند.

عرب خراسانی در ادامه با بیان این نکته که هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا، کشف استعداد و کسب مهارت دانش آموزان بود، بیان کرد: از استان سمنان در مرحله کشوری ۸۱ نفر و مرحله استانی ۱۲۹۷ نفر برگزیده شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسابقات پرسش مهر نیز از محورهای جشنواره فرهنگی هنری فرداست که در مرحله کشوری ۵ نفر و در مرحله استانی ۱۴۲ نفر منتخب شدند، گفت: در جشنواره معلمان مولف نیز ۳ نفر و معلمان هنرمند ۴ نفر حائز رتبه شدند.

خبرنگار: محمد‌‌امین شجری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار