تنها راه مقابله جدی با هجمه دشمن کار فرهنگی و اعتقادی در مدارس است

کوهرنگ (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ تنها راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن را کار فرهنگی در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه مقابله جدی با هجمه دشمن  کار فرهنگی و اعتقادی در مدارس است

اولین نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که با محوریت هم اندیشی با طلاب طرح تربیتی امین در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

این جلسه با حضور علی یوسفی بابادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، جمعی از معاونان و کارشناسان مدیریت اموزش و پرورش و جمعی از طلاب طرح تربیتی تشکیل شد.

علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش با اشاره به هجمه همه جانبه فرهنگی و اعتقادی دشمن از طریق فضاهای مجازی ، ماهواره و اینترنت ، تنها راه مقابله جدی با این هجمه دشمن را کار فرهنگی و اعتقادی در مدارس دانست و همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش را در این خصوص بسیار کار ساز و مهم دانست.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از اعضاء این کمیته بر برگزاری کیفی برنامه های دینی و قرآنی در سطح مدارس تاکید و خواستار حضور پررنگ واثرگذار روحانیون و مبلغین خواهر و برادر در برنامه های آموزش وپرورش شد.

در پایان این‌جلسه رضا شیروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کوهرنگ در خصوص اولین جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در این جلسه در خصوص مدارس طرح امین ، نماز جماعت مدارس و اجرای هدفمند و تاثیر گذار برنامه های قرآنی ، مذهبی و اعتقادی در مدارس شهرستان کوهرنگ برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

همچنین مصوب شد در هفته های آینده دومین نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان و مقامات عالی دو نهاد در شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار