راه‌اندازی پویش ملی تامین نوشت‌افزار موثر در فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است

شیراز (پانا) - مسئول بسیح دانش‌آموزی کشور با اشاره به راه‌اندازی پویش ملی تامین نوشت‌افزار ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار در آموزش و پرورش، گفت‌ «در آستانه سال تحصیلی قرار داریم و بسیاری از دانش‌آموزان یا عده‌ای از آن‌ها توان تهیه لوازم تحریر را ندارند و این پویش به‌منظور تأمین لوازم تحریر ایرانی اسلامی طراحی شده است.»

کد مطلب: ۱۳۱۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش ملی تامین نوشت‌افزار موثر در فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است

مجتبی باستان گفت: این پویش از اوایل تیر ماه شروع و تا ۱۵ مهر ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود ۱۵۰۰۰بسته معیشتی بین دانش‌آموزان کم برخوردار به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت دانش‌آموزان و خیرین تهیه شده و توزیع شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پویش افزود: در قالب این پویش لوازم التحریر ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان داده می‌شود که کیفیت بهتری نسبت مشابه لوازم التحریر خارجی دارد.

وی ادامه داد: فرهنگسازی در راستای استفاده از کالای ایرانی در بین دانش‌آموزان از دیگر اهداف این پویش است که دانش‌آموزان به این بلوغ و فهم رسیدند که از لوازم تحریر ایرانی استفاده کنند، چرا که کمکی به کارگاه‌های تولیدی لوازم تحریر در سراسر کشور می‌شود.

وی با تاکید بر ایرانی اسلامی بودن این اقلام تصاویری که بر روی لوازم تحریر ایرانی است از ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما از جمله تصاویر شهدا و مکان‌های مذهبی، است.

باستان افزود: این بسته های لوازم التحریر در خفا و با حفظ حرمت و کرامت در بین به دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

پویش ملی تامین نوشت‌افزار ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار، با محوریت سازمان بسیج دانش‌آموزی و با کمک تشکل‌ها، مدیران و معلمان مدارس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: عسل رستمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار