در گفت‌وگو با پانا:

محسن شادی: وضعیت بانوان قایقران بهتر از آقایان است

‌به نصیری بها ندادند به آذربایجان رفت

تهران (پانا) - قهرمان اسبق قایقرانی ایران اعتقاد دارد، وضعیت قایقرانی در بخش بانوان بهتر از آقایان است.

کد مطلب: ۱۳۱۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محسن شادی: وضعیت بانوان قایقران بهتر از آقایان است

محسن شادی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اینکه چه زمانی مجمع انتخاباتی برای ریاست هیات استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، گفت: «فعلاً چند ماهی است به‌عنوان سرپرست هیات استان انتخاب‌ شده‌ام و در حال تدارک امور هستم تا مجمع برگزار شود. شاید اواخر هفته یا اوایل مهرماه این مجمع برگزار شود و فعلاً تاریخ دقیقی اعلام نکردند. بااین‌حال اگر اعضای مجمع به من اعتماد کنند و رای دهند، دوست دارم کاری کنم تا این رشته در استان پیشرفت کند. چند سالی است که نتوانستیم قهرمان جدیدی معرفی کنیم. مشکلاتی داریم که باید سریع رفع کنیم.»

وی افزود: «متأسفانه کرونا همه رشته‌ها را درگیر خود کرد و تقریباً همه آسیب دیدند. اما آسیب به برخی رشته‌ها زیاد بود. ضربه‌ای که کرونا به مسابقات قایقرانی زد، خیلی بیشتر بود. خدا را شکر در این مدتی که شروع به کارکردیم، کایایک و کانو پیشرفت خوبی داشتند. اما استان ما را اگر در نظر بگیرید، تقریباً فعالیت‌ها تعطیل بوده است. ورزشکاری نداشتیم و انشالله در تلاشیم تا با برنامه‌هایی که داریم، در یکی دو سال آینده وضعیت بهتر شود. ما اصلاً امکاناتی در هیات قایقرانی استان نداریم. من هیات را خالی و بدون قایق و پارو تحویل گرفتم. شاید باور نکنید. اگر به‌عنوان رئیس هیات انتخاب شوم، باید با فدراسیون مکاتبه کنیم و این امکانات را بگیریم. امکانات و قایق و پارو نباشد، نمی‌شود استعدادیابی کرد.»

قهرمان اسبق قایقرانی ایران تصریح کرد: «استعدادهای زیادی به‌ویژه در استان آذربایجان غربی داریم. خیل از جوانان علاقه‌مند هستند تا در این رشته فعالیت کنند. مهاباد خیلی خوب فعال است. میلاد الله‌وردی و فاطمه مجلل از استان ما هستند. چندین قایقران هم در تیم جوانان داریم. انشالله اگر مجمع به من اعتماد کند و بتوانیم از فدراسیون قایق و پارو بگیریم، بلافاصله کار را برای استعدادیابی شروع می‌کنیم. ما مشکل آب هم نداریم و با سازمان آب استان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردیم و تا بهمن‌ امسال مجوز استفاده از سد را داریم. انشالله این مجوز تمدید هم می‌شود.»

محسن شادی گفت: «بیشتر کشورها درگیری کرونایی داشتند اما کشور ما خیلی طول کشید. ما به خاطر کرونا و موج پنجم تایلند مجوز حضورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا نداد و کارشکنی کرد. وضعیت بانوان قایقران ما بهتر از بخش آقایان است. قهرمان‌های خوبی در بخش بانوان داریم و پشتوانه‌سازی هم شده است. اما در بخش آقایان واقعاً نیاز به قهرمان‌پروری و پرورش استعداد داریم. بهمن نصیری هم وقتی ناملایمتی‌ها را دید، به آذربایجان رفت. قرار بود او استخدام شود اما به او بها ندادند و مجبور شد، برود. نباید سرمایه‌هایی که داریم را به این راحتی از دست بدهیم. در کشور ما این استعدادها برایشان زحمت‌ کشیده می‌شود. برای آن‌ها هزینه و وقت صرف می‌شود. نباید وقتی به زمان قهرمانی و مدال‌آوری‌شان می‌رسد، این‌طور راحت آن‌ها را فراری دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار