پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس

هرمزگان (پانا) - پیش از‌ظهر امروز مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بندرعباس

در این مراسم، عزاداران اربعین حسینی از آستان مقدس امامزاده سید مظفر تا مسجد جامع بندرعباس پیاده روی کرده و به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین پرداختند.

در طول مسیر پیاده روی موکب هایی برای خدمت رسانی به عزاداران اربعین حسینی برپا شده بود که موکب مشترک آموزش و پرورش هرمزگان و اتحادیه انجمن اسلامی استان نیز میزبان خیل جاماندگان اربعین بود.

محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: دانش آموزان امروز ایران اسلامی در مکتب عاشورا رشد و نمو یافته و محبت اهل بیت با جان و دلشان آمیخته گردیده از همین رو خدمت برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را برای خویش مدال افتخار می‌دانند.

وی ضمن تشکر از کلیه دانش آموزانی که در شکل گیری این رویداد فرهنگی شرکت کردند خاطرنشان کرد: موکب دانش آموزی انصار المهدی با همکاری مشترک کانون فرهنگی تربیتی غدیر و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان از ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر امروز با ارائه فعالیتهای فرهنگی و پذیرایی در ضلع شرقی مصلی بندرعباس میزبان بیش از ۴ هزار نفر از عزاداران اربعین بود که امیدواریم این عرض ارادت مقبول آستان سرور و سالار شهیدان باشد.

دانش آموز خبرنگار: امیر علی حاجی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار