رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ کاشمر در گفت‌و‌گو با پانا:

هیچکس نمی‌تواند‌ احساسات مردم نسبت به امام حسین (ع) را تغییر دهد

کاشمر (پانا) - رئیس شورای هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی کاشمر تاکید کرد نظم و هماهنگی و حضور باشکوه مردم در اربعین ساخته و پرداخته هیچ نهاد و ارگان و سازمانی نیست.

کد مطلب: ۱۳۰۹۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هیچکس نمی‌تواند‌ احساسات مردم نسبت به امام حسین (ع) را تغییر دهد

مهدی زراعتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «نظم و هماهنگی و حضور باشکوه مردم در اربعین ساخته و پرداخته هیچ نهاد و ارگان و سازمانی نیست. کدام یک از فیلم‌های سینمای هالیوود می‌توانند اینچنین احساساتی را در دل مردم ایجاد کنند؟ یا کدام نویسنده می‌تواند با نوشتن کتاب‌های متعدد این حرارت را در قلب مردم ایجاد کند؟»

وی افزود: «این اتفاق حتی کار منبری‌ها، روضه‌خوان‌ها و هیچ نهادی نیست. این‌چنین احساس شور و شوقی که در دل‌های مردم ایجاد می‌شود، فقط به لطف و عنایت اباعبدالله الحسین (ع) است که چنین حرکت بزرگ و جریان‌سازی را در قلب‌های مردم رقم زده است.»

زراعتی در ادامه اذعان کرد: «شما می‌توانید ببینید که مردم خود به صورت خودجوش می‌آیند و خودشان خدمات خداپسندانه ارائه می‌کنند. اینها همه گام‌هایی در جهت ظهور امام زمان (عج) است.»

وی در پایان تاکید کرد: «همه آنهایی که به هر شکلی می‌خواهند حرکت اربعین و این شور و شکوه مردم را وارد یکسری حواشی کنند بدانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند این احساسات مردم نسبت به امام حسین (ع) را تغییر دهند.»

دانش‌آموز خبرنگار: سید امیر سالاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار