برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - مراسم اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی با حضور مسئولان منطقه و استانی در کانون فرهنگی و تربیتی ملائک آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۰۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی در شهرستان قرچک

محمدحسین حافظی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک در مراسم اختتامیه نوجوان سالم و یاریگران زندگی ضمن عرض تسلیت برای فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی هستیم که شاهد حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع)در کربلا هستیم؛ امام حسین(ع) محدود به مکان خاصی نیست و از سرتاسر عالم شاهد حضور شیفتگان و عاشقان آن حضرت در پیاده‌روی اربعین هستیم.

وی در رابطه با مراسم هدف برگزاری اختتامیه جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی در این شهرستان بیان کرد: آیین تجلیل از کانون‌های برتر یاریگران زندگی و همچنین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم در جهت تقدیر از نفرات حائز رتبه‌های برتر در سطح منطقه، استان و کشور برگزار شده است.

حافظی اظهار کرد: هر سازمان و نهاد، برای رسیدن به اهداف خود نیاز به برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و نیروی انسانی دارد که خوشبختانه ما در شهرستان قرچک از گ این سه مقوله بهره‌مند هستیم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر دانش‌آموزان را که سرمایه‌های این کشور هستند به خوبی هدایت کنیم و شاهد موفقیت های دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: کیمیا قارلقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار