حضور مجمع ملی امور نوجوانان و دانش‌آموزی در همایش جاماندگان اربعین

شهرکرد (پانا) - مجمع ملی امور نوجوانان و دانش‌آموزی در همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین که به مدت 10 شب با همکاری سازمان‌های مختلف در جاده‌ سلامت شهرکرد‌ برگزار می‌شود، شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور مجمع ملی امور نوجوانان و دانش‌آموزی در همایش جاماندگان اربعین

زهرا آقابابایی، قائم‌مقام مجمع ملی امور نوجوانان و دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با پانا گفت: «جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این کشور هستند، بنابراین حضور آنها در برنامه‌های مختلف در عرصه‌های متفاوت چشمگیر و تاثیرگذار است، بنابراین مجمع ملی جوانان نیز در برگزاری این برنامه تصمیم به همکاری گرفت. این برنامه از ۱۸شهریور ماه در سراسر استان آغاز شده و تا ۲۶شهریور ماه ادامه دارد. در مسیر این همایش ۲۰ الی ۲۵ موکب برپا شده که در هر کدام از این موکب‌ها فعالیت‌های متفاوتی انجام می شود.»

وی ادامه داد: «در موکب امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان نیز به انجام برنامه‌هایی نظیر، قرائت زیارت عاشورا، نوحه‌خوانی و سینه زنی، تولید محتوا و مستند و توزیع کتاب عطر گل نرگس که نوشته‌ یکی از اعضای مجمع است پرداخته شده است.»

آقابابایی بانی برگزاری این برنامه را ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی کرد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را زنده نگه داشتن یاد شهدای کربلا دانست و گفت: «در این همایش برای کسانی که شرایط سفر به کربلا را ندارند، شبیه‌سازی دلنشینی صورت گرفته است.»

دانش‌آموز خبرنگار: هانیه پورشیروانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار