معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان:

طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای اجرا می شود

هرمزگان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان و شهرستان در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۰۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای اجرا می شود

مهدی فولادی در حاشیه بازدید از طرح های اجرایی شهید سلیمانی در شهرستان میناب گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان و شهرستان در حال اجرا است.

فولادی افزود: چاقی و اضافه وزن دانش‌ آموزان و کمبود فضاهای ورزشی به عنوان یک معضل در آموزش و پرورش مطرح است، در همین راستا تلاس می کنیم سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان ارتقا پیدا کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان نیز با بیان اینکه اجرای این طرح، تحولی در بخش فضاهای ورزشی استان ایجاد می کند، افزود: با توجه به استعداد های درخشان ورزشی در شهرستان میناب ،افزایش سرانه ها با این طرح بیشتر خواهد شد.

فولادی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان میناب ۳ زمین چمن مصنوعی ، یک سالن ورزشی و یک زمین ساحلی در حال اجرا و عملیات احرایی آن آغاز شده است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول ، ایجاد و ارتقای سلامت جسمانی و روحی- روانی دانش آموزان را هدف اصلی فعالیت های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش عنوان کرد و ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی، کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقای سواد سلامت دانش آموزان را اهداف جزئی برنامه های این معاونت برشمرد.

مهدی فولادی، فضا و زیر ساخت های ورزشی، محتوا و طرح درس و نیروی انسانی توانمند را سه عامل مهم در اجرای برنامه های حوزه تربیت بدنی عنوان کرد.

وی همچنین به بهداشت و سلامت دانش آموزان اشاره کرد و گفت:در خصوص ارتقاء سلامت دانش آموزان و پیگری این روند بصورت مجدانه در بعد از کرونا نیز ادامه خواهد داشت.

خبرنگار پانا: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار