قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران‌ از دانش‌آموزان دختر ورزشکار منطقه 5

تهران (پانا) - به‌دنبال افتخارآفرینی دانش‌آموزان ورزشکار شهر تهران در کسب مدال طلا و مقام قهرمانی جهان و آسیا از سوی دانش‌آموز تهرانی، علیرضا کریمیان از 2 دانش‌آموز ورزشکار منطقه 5 تهران تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران‌ از دانش‌آموزان دختر ورزشکار منطقه 5

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان با تقدیر از «سوگند شیری»، دانش آموز دبیرستان 22 بهمن منطقه 5 که در رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، موفق به کسب مدال طلا و قهرمانی جهان و آسیا شد، این موفقیت را به خانواده وی و تمامی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان معزز تبریک گفته و کسب افتخار و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط دانش آموزان را مایه مباهات و سربلندی کشور برشمرد و این موفقیت را حاصل تلاش و زحمات ارزنده این دانش آموز عزیز، تعامل و همراهی اولیای گرامی و نتیجه زحمات فدراسیون تکواندو، تمامی مربیان و سرپرستان و سایر عوامل اجرایی مسابقات دانست.

«سوگند شیری» دانش آموز دبیرستان ٢٢ بهمن و نماینده ایران در رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ همه رقبا را شکست داد و با شایستگی، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه با حضور ۷۶۸ تکواندوکار از کشورهای مختلف برگزار شد.

سوگند شیری در وزن ۴۲- کیلوگرم با حضور ٣١ تکواندوکار در دور نخست ٢ بر یک برابر «فان کیائو» از چین تایپه پیروز شد و در مرحله یک هشتم نیز ٢ بر صفر از سد «جورجیو ملینا» از یونان گذشت. شیری همچنین «ملک یاسر» از مصر را در مرحله یک چهارم نهایی در 2 راند شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

وی در این مرحله توانست در دیداری تماشایی ٢ بر صفر(٨ بر صفر، ۵ اخطاره شدن حریف) «جانگ» از کره جنوبی را از پیش رو بردارد و به دیدار پایانی راه پیدا کند. شیری در مبارزه برای کسب مدال طلا «گورباز» از ترکیه را در دو راند متوالی شکست داد و عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، دانش آموز «سوگل شیری»، نیز طبق قرعه با حریفی از رژیم صهیونیستی روبرو شد و حاضر به رویارویی با این حریف نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار