در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: کی‌روش می‌تواند رختکن تیم ملی را آرام کند و دودستگی را از بین ببرد

کی‌روش هیچ بهانه‌ای ندارد/ ‌‌خیلی‌ها چشم دیدن قهرمانی دوباره پرسپولیس را ندارند

تهران (پانا) - بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه کی‌روش قطعاً از لحاظ فنی مربی بزرگی است گفت کی‌روش می‌تواند رختکن تیم را آرام کند و دودستگی را از بین ببرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: کی‌روش می‌تواند رختکن تیم ملی را آرام کند و دودستگی را از بین ببرد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به برد پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: «یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود. دو تیم واقعاً عالی کارکردند. تیم میزبان با استفاده از هواداران خود توانست فوتبال قشنگی به نمایش بگذارد و باید به آن‌ها بابت این تیم جوان و خوب تبریک بگوییم. آن‌ها دفاع صرف مقابل بازیکنان پرسپولیس نداشتند و این باعث شد تا همه فوتبال جذابی ببینند. اکثر تیم‌ها یاد گرفته‌اند حتی در خانه خودی هم عقب می‌نشینند و با ضد فوتبال دنبال نتیجه هستند. اما تیم نفت مسجدسلیمان تیم شایسته‌ای بود و شک نکنید یقه همه مدعیان را خواهد گرفت. حیف که مهاجری بعد از بازی و شکست مقابل پرسپولیس بهانه آورد که داور علیه آن‌ها سوت زده است.»

وی افزود: «نمی‌دانم چرا بعد از بازی هجمه زیادی علیه پرسپولیس صورت گرفته است. به‌خصوص از سمت استقلالی‌ها که پرسولیس با کمک‌داور برنده‌شده است. نمی‌دانم این چه منطقی است که فقط اشتباهات داور در نیمه دوم را می‌بینند درحالی‌که دقیقه 4 خطای پنالتی روی پورعلی گنجی گرفته نشد. گل سالم لوکادیا را در اواخر نیمه اول آفساید گرفتند. شک نکنید اگر پرسپولیس زودتر به گل می‌رسید، اصلاً شرایط بازی این‌طور پیش نمی‌رفت و ممکن بود شکست سنگینی به تیم حریف وارد شود. داور واقعاً در حد و اندازه این بازی نبود و خیلی عجیب سوت زد. اگر پرسپولیس می‌باخت، آیا بازهم کسی در مورد داوری حرف می‌زد؟ درحالی‌که حق تیم ما بیشتر ضایع‌شده، طوری وانمود می‌کنند انگار با سوت‌های اشتباه داور برده‌ایم. البته من می‌دانم چون تیم‌ها حریف قدرت پرسپولیس نمی‌شوند، می‌خواهند با مطرح کردن این حرف‌ها کار بزرگ بچه‌ها را زیر سؤال ببرند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «یحیی گل محمدی، بازیکنان، مدیریت باشگاه و همه پیشکسوتان باید مقابل زیاده‌خواهی استقلالی‌ها بایستند و اجازه ندهند، با این حرف‌ها داوران را تحت‌فشار بگذارند و علیه پرسپولیس سوت بزنند. شک نکنید در هفته‌های آینده بازهم این موارد بیشتر خواهد شد. آن‌ها می‌دانند تنها راه اینکه بتوانند جلوی پرسپولیس را بگیرند، مطرح کردن این صحبت‌های بیهوده است تا داوران علیه تیم ما جبهه بگیرند و با ذهنیت سوت بزنند. اصلاً زیبنده فوتبال ما نیست که در هفته‌های ابتدایی همه تیم‌ها و حتی سوت داوران علیه تیم ما باشد.»

علیرضا محمد گفت: «لوکادیا نشان داد چقدر داشتن یک مهاجم درجه یک و سطح بالا می‌تواند زحمات بچه‌ها را به ثمر بنشاند و درروند تیم مؤثر باشد. او گل‌هایی که زده، در سطح اروپا بوده است. هنوز او آن‌طور که باید آماده نیست. شک نکنید لوکا از این بهتر می‌شود و ماشین گلزنی‌اش واقعاً توقف‌ناپذیر خواهد بود. اگر دیاباته هم اضافه شود پرسپولیس می‌تواند در زمین و هوا خطرناک باشد. قدرت سرزنی دیاباته و حرکات چرخش و ضربه به توپ‌های حرفه‌ای لوکادیا فوق‌العاده است و در ادامه لیگ می‌توانیم گلهای زیادی از این زوج ببینیم.»

وی تاکید کرد: «این تیم هنوز آن‌طور که باید هماهنگ نشده است. امیدوارم در این وقفه بهتر شویم و بعدازآن بتوانیم بازهم به بردهای خود ادامه دهیم. حتی پرسپولیس در2 بازی اولش هم مساوی کرد، گفتم این تیم راه می‌افتد و جای نگرانی نیست. وقتی باید نگران شد که تیم نتواند موقعیت‌سازی کند. اما پرسپولیس خط هافبک فوق‌العاده‌ای دارد که هرروز بهتر از قبل هماهنگ می‌شوند و می‌توانند در ادامه باقدرت بیشتری پیش بروند. این تیم بدون شک مثل آب خوردن قهرمان می‌شود. اما بچه‌ها باید هوشیار باشند تا اسیر جوسازی رقبا قرار نگیرند. خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های پرسپولیس را ندارند و هرکاری می‌کنند تا تیم نتیجه نگیرد.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازگشت کی‌روش افزود: «کاری به کی‌روش ندارم. او قطعاً از لحاظ فنی مربی بزرگی است. اما حرفم این است که او وقتی دو تیم را به افتضاح کشانده و نتوانسته نتیجه بگیرد، چطور دنبال او رفته‌اند؟ البته که الان هم بهانه‌ای نمی‌تواند برای عدم نتیجه‌گیری در جام جهانی داشته باشد چون شرایط را می‌دانست و می‌توانست قبول نکند. او به هر طریقی بود می‌خواست در جام جهانی باشد و حالا به خواسته‌اش رسیده است. کی‌روش می‌تواند رختکن تیم را آرام کند و دودستگی را از بین ببرد. بازیکنان واقعاً شرایط خوبی را رقم نزدند و کاری کردند تا فضای تیم ملی ملتهب شود.»

علیرضا محمد گفت: «بازیکنان تیم ملی به اسکوچیچ خیانت کردند. هر دفعه فدراسیون پشتش را خالی کرد. رفتار زشتی با او شد درحالی‌که نتایج فوق‌العاده‌ای گفت. اگر هرکس جای او بود، نمی‌توانست این‌طور عمل کند. شاید او هم مثل خیلی‌ها سروصدا می‌کرد و دعوا راه می‌انداخت، الان سرمربی تیم ملی بود اما شخصیتش اجازه این کار را نداد. امیدوارم کی‌روش بتواند تیم ملی ما را در جام جهانی موفق کند. کار سختی در پیش داریم. تیم‌های هم‌گروه خیلی سرحال هستند و باید دید آیا کی‌روش در وقت کم باقی‌مانده می‌تواند، تیم را آماده جام جهانی کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار