مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جلسه مدارس شاهد استان:

همه باید بکوشند امسال دفاع‌ مقدس بیشتر در سفره علمی دانش‌آموزان قرار بگیرد

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت همه همکاران و کسانی که مسئولیت اجتماعی و اداری دارند یا به‌صورت مستقیم با دفاع مقدس ارتباط دارند باید بکوشند درسال تحصیلی پیش‌رو، دفاع‌مقدس را بیشتر در سفره علمی دانش‌آموزان قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
همه باید بکوشند امسال دفاع‌ مقدس بیشتر در سفره علمی دانش‌آموزان قرار بگیرد

جلسه شورای مدارس شاهد استان اصفهان با حضور محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی، سید احمد بنی لوحی معاون آموزش متوسطه، وجیه فاضل معاون آموزش ابتدایی و مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

محمدرضا ابراهیمی در این نشست ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: شروع آموزش و پرورش رسمی با هفته دفاع مقدس یکی از فرصت‌های بی‌نظیر، برای استفاده جهت جلوگیری از تهاجم ترکیبی دشمن به مبانی دینی و انقلاب و ارزش‌های شهدا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: همه همکاران ما و کسانی که مسئولیت اجتماعی و اداری دارند یا به‌صورت مستقیم با دفاع مقدس ارتباط دارند باید بکوشند در سال جاری و در سال تحصیلی پیش رو دفاع مقدس بیشتر در سفره علمی دانش‌آموزانمان قرار بگیرد.

وی افزود: باتوجه‌ به هماهنگی‌هایی که انجام شده است در نظر داریم، نه‌تنها زنگ مهر داشته باشیم، بلکه در آخرین روز هفته دفاع مقدس نیز زنگ ایثار را در برنامه آغاز سال تحصیلی داشته باشیم.

ابراهیمی تأکید کرد: کار ویژه‌ای که دشمن انجام داده است تغییر هویت دینی و انقلابی بعضی از فرزندان ما است، بنابراین باید تلاش ما در جهت ایجاد هویت انقلابی با رویکرد دفاع مقدس و با رویکرد افزایش غیرت دینی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در مدارسی که ویژگی خاصی با رویکرد دفاع مقدس دارند ان‌شاءالله برنامه‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت و در ادامه برنامه‌های اولین سال دولت، ۱۳ آبان‌ماه را به‌صورت ویژه برگزار کنیم و ۲۵ آبان‌ماه را هم به‌عنوان روز حماسه و ایثار اصفهان به شکل باشکوهی گرامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت نقش مدیر در مدرسه خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیر مدرسه وسواس و دقت باید داشت و بازدیدهای صورت‌گرفته باید منطبق بر این باشد که مدیر مدرسه شاهد آیا به اهداف موردنظر آموزش و پرورش رسیده یا خیر و چنانچه به اهداف نرسیده موانع شناسایی و برطرف شود و اگر تأمین شده از مدیر آموزشگاه قدردانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار