با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوستان برگزار شد:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان

شادگان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شادگان

جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شادگان با حضور مسعود حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مجید ناصری نژاد نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امینی فر معاون سیاسی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شادگان، امیر حدادپور مدیر آموزش وپرورش شادگان، قربانی مدیرکل نوسازی مدارس نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان و سایر اعضاء با (محوریت پروژه مهر و بازگشایی مدارس) در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه امیر حدادپور مدیر آموزش و پرورش شادگان خاطرنشان کرد: تمام ادارات، ارگان‌ها و نهادها به آموزش و پرورش شهرستان کمک کنند تا بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته از مصوبات جلسه قبل و موفقیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش شادگان که با تلاش های مجموعه های آموزش و پرورش و سایر اعضاء به دست آمده اند ارائه کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین خانواده است بیان کرد: به صورت تقریبی تمام افراد جامعه با آموزش و پرورش سرکار دارند.

حیدی نژاد در ادامه یادآور شد: مشارکت والدین و سایر نهادها ،اصناف و ادارات در آموزش وپرورش را مهم و ضروری دانست و افزود: با تشکیل انجمن اولیاء و مربیان می توان والدین را در تصمیم گیری مدرسه مشارکت داد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید گفت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری و تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است و از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد، همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

شایان ذکر است در پایان این نشست مصوبات ذیل از تصویب حاضران گذشت.

۱- تحویل ۴ پروژه مدارس چالشی در حال تکمیل شهرستان ۲ پروژه اول آبان و دو پروژه پایان آبان ماه سال جاری توسط نوسازی مدارس
۲- تحویل به موقع میز و نیمکت و تجهیزات مورد نیاز مدارس
۳- تحویل تجهیزات هنرستان شهید سلیمانی
۴- حل مشکل برق مدرسه فیه شاوردی
۵- بازسازی سالن های مدارس پروین اعتصامی و هنرستان باقر العلوم
۶- پیگیری اعتبارات اردوگاه دارخوین
۷- افتتاح درمانگاه فرهنگیان تا پایان مهرماه
۸- حل مشکل سرویس دانش آموزی مناطق دور دست به شهر که مدرسه و رشته مورد نیاز در آن روستاها وجود ندارد.
۹- تحویل مدرسه شهید عراقی تا دو ماه آینده.
۱۰- حل مشکلات مدارس شهید دیالمه و کاظمی خلف، مدارس صلیحاویه
۱۱- تحویل یک دستگاه ون به آموزش و پرورش شادگان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار