فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به مشهد و در جمع استادان بسیجی:

تصمیمات سیاسی در ایران، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات آمریکا دارد

امروزه ساختن سامانه‌های مدرن به اندازه ساختن دوچرخه در ۱۱سال پیش برای‌مان آسان است/ منطق دشمن برای اداره جهان «تحریم، تسلیم، ویران‌گری کاشانه‌ها و محدود‌کردن ملت‌ها» است

مشهد (پانا) - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت امروز تصمیمات سیاسی در ایران اسلامی، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات آمریکا دارد و سرنوشت کاخ سفید از حسینیه امام خمینی (ره) تاثیر می‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تصمیمات سیاسی در ایران، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخابات آمریکا دارد

سردار حسین سلامی در سفر به مشهد مقدس و دیدار با اساتید بسیجی کشور، درباره ارزش والای فکر و اندیشه استادان، گفت: اندیشه و تفکر مهمترین سرمایه جوانان است که استادان می‌توانند این سرمایه را به بالاترین ارزش برسانند.

وی افزود: هندسه هر علمی ابتدا در ذهن، ساخته و پرداخته می‌شود و بعد به میدان واقعیت انتقال می‌یابد و در این زمان است که تمدن جلوه ظاهری «اندیشه و دانشی» پیدا می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش اساتید، ادامه داد: نقش اساتید ما در پیشبرد اهداف و نیز حرکت تاریخی و ساختن سرنوشت ملت بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان از سلاح پیشرفت علمی برای تحریم ما استفاده می‌کنند، اظهار کرد: موضوع دانش و تاثیر آن در جامعه بسیار مهم است؛ دانش باعث ظاهرسازی جهان می‌شود و تمدن، جلوه‌گر مادیات و ظواهر است؛ دانش‌هایی از جمله علوم انسانی و روابط بین‌الملل، روانشناسی و... اگر بر اساس یک اندیشه سالم و صحیح ساخته نشود نتیجه آن بمباران هیروشیما و ناکازاکی است.

وی ‌گفت: منطق دشمن برای اداره جهان «تحریم، تسلیم، ویران‌گری کاشانه‌ها و محدود کردن ملت‌ها» است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انتخاب تحریم برای برخورد استراتژیک با ملت‌ها است، اضافه کرد: معنا و مفهوم تحریم، محروم کردن مردم و ملت‌ها از حق حیات و الزامات زندگی‌شان و محروم ساختن آنها از زندگی راحت، ویران کردن خانه و کاشانه‌شان و هجوم بردن به سفره‌های ملت‌ها و نابود کردن این سفره‌ها است که باعث به خطر افتادن رفاه مردم می‌شود.

سردار سلامی ضمن اشاره به دیدار هفته گذشته‌اش با فرمانده کل قوا، افزود: در زمان دیدار با فرمانده معظم کل قوا، خدمت ایشان عرض کردم که ما از داشتن دشمن بزرگ خوشحالیم چراکه مجبور شدیم برای مقابله با او به اندازه او (و حتی بیشتر) قدرتمند شویم.

وی به نقاط ضعفی که زمانی با آن‌ها مواجه بودیم، اشاره کرد و گفت: ما یک زمان در علم سیاست و تنظیم مناسبات بین‌المللی، جامعه‌شناسی، روانشناسی در حقوق و علوم دقیقه ضعف داشتیم و از نظری تجربی نیز دچار کمبودهایی بودیم و نمی‌توانستیم دانش تولید کنیم و یا دانشی را که می‌آموزیم به قدرت، فناوری، صنعت و هنر تبدیل کنیم. اما اکنون بسیار قدرتمند شده‌ایم و این یک ذوق‌زدگی نیست، بلکه یک واقعیت است؛ ما هم در دانش تجربی و همچنین دانش انسانی، اعتقادی، اخلاقی و معنویت؛ تا جایی پیشرفت کرده‌ایم که امروزه ساختن سامانه‌های مدرن به اندازه ساختن دوچرخه در ۱۱سال پیش برای‌مان آسان است و اینها به واسطه داشتن مردمانی بزرگ، مکتبی بزرگ، رهبری بزرگ و حتی دشمنانی بزرگ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما ملتی بزرگ و با غیرت داریم و روز به روز قدرتمان صعودی ‌است. این پیشرفت فزاینده ما را نشان می‌دهد.

دانش‌آموز خبرنگاران: امیرعلی مقدم/ ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار