مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای اداری:

مهر امسال، مهر حسینی و رضوی است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، با تاکید بر پروژه مهر، کسب توفیقات بی‌شمار آموزش و پرورش نیشابور را نتیجه تلاش و خرد جمعی دانست و تاکید کرد مهر امسال، مهر حسینی و رضوی است.

کد مطلب: ۱۳۰۷۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مهر امسال، مهر حسینی و رضوی است

علیرضا کلیدری در جلسه ش.رای اداری به موضوع اعتقاد و ایمان در کار و تاثیر آن در خروجی عملکرد افراد اشاره کرد و گفت: نگاه ساده انگارانه به مسائل، درگیر شدن با حواشی و عدم توجه به جایگاه ها، اسباب کم ارزشی و تهدید را فراهم می کند.

وی افزود: اخلاق در کار، نظم در امور را مورد توجه قرار داده و افراد را ناعادلانه مورد قضاوت قرار ندهید.

کلیدری خاطرنشان کرد: پس از 34 سال، در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور شدیم. ما تنها شهرستانی هستیم که در جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموز کشوری داریم. همچنین در حوزه تربیت بدنی و بهداشت رتبه اول استان را کسب کردیم و در حوزه پرورشی هم در سه بار متوالی کسب رتبه برتر استان را داشته ایم.

کلیدری بیان کرد: ما می توانیم به کمک نقاط قوت، نقاط ضعف خود را کم کنیم و اگر این فضای همدلانه را ادامه دهیم می توانیم بر این توفیقات بیفزاییم. در واقع حق آموزش و پرورش نیشابور این است که همواره جزء سه اداره برتر استان باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در مقابل مردم هیچ ادعایی نداریم و در عمل نوکر مردم هستیم.

وی تصریح کرد: پروژه مهر برای یک سال است و باید به هم کمک کنیم. مهر امسال مهر رضوی، مهر حسینی و مهر محمدی است و با تمام تلاش، ایمان داریم که بهترین اتفاقات ممکن رقم خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار