افزایش ۴۲ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل از افزایش ۴۲ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴۲ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل اظهار کرد: در ۵ ماهه امسال ۷ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود ۵ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود، گفت: از آنجایی که اردبیل مقصد مهم گردشگران از سراسر کشور است امسال افزایش ۴۲ درصدی تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در ۵ ماهه گذشته ثبت ۳ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۶۹۳ تردد را در مبادی ورودی استان یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۰۶ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

نسیمی، ضمن اشاره به افزایش ۴۳ درصدی تردد در مبادی ورودی استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته تصریح کرد: در مبادی خروجی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بود ۴۰ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی محور اردبیل-آستارا و بالعکس با ۶ میلیون و ۵۸ هزار تردد، اردبیل-نیر و بالعکس با ۵ میلیون و ۶۶۹ هزار تردد و اردبیل-مغان با ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد را دارای محور‌های پرتردد استان در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

نسیمی حضور شبانه روزی اکیپ‌های راهداری را در تمامی محور‌های استان یاد آور شد و گفت: راهداران با حضور در ۲۶ راهدارخانه و جاده‌ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار