رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی:

آموزش و پرورش را برای اجرای ورزش باستانی در مدارس همراهی می‌کنیم

ورزش زورخانه‌ای اثر تربیتی و ارشادی دارد‌/ اکنون که نیروی جوان و نگاه جدید به آموزش و پرورش تزریق شده کارهای خوبی در حال انجام است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت اجرای طرح شهید طوقانی در آموزش و پرورش اثرگذار است چراکه ورزش زورخانه‌ای اثر تربیتی و ارشادی دارد. 

کد مطلب: ۱۳۰۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش را برای اجرای ورزش باستانی در مدارس همراهی می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، مهرعلی باران‌چشمه در نشست مشترک معاونان تربیت بدنی و سلامت و روسای هیات‌های ورزشی زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی استان‌های منتخب در راستای اجرای طرح شهید طوقانی که در مرکز آموزشی رفاهی منطقه ۵ برگزار شد، گفت: چندسالی است در خدمت دکتر ستاری‌فرد معاون جوان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هستم؛ این دیدگاه او را تحسین می‌کنم زیرا با تجربه ارزشمند خود در سمت قبلی همراه است و نگاه ملی و جامعی به ورزش کشور دارد.

وی ادامه داد: حرکت در ورزش دانش‌آموزی و انعکاس اخبار در خبرگزاری‌ها نشان از توسعه ورزش در جامعه دارد؛ اکنون که نیروی جوان و نگاه جدید به آموزش و پرورش تزریق شده کارهای خوبی در حال شکل‌گیری و انجام است.

باران چشمه افزود: برای اینکه بخواهیم فرهنگ جوانمردی و دستگیری را در جامعه ترویج دهیم باید کار را تبلیغ و آن را اجرا کنیم. برای ایجاد یک اتفاق خوب در ورزش باید در آموزش و پرورش به دنبال این اتفاق باشیم‌.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با اشاره به همکاری این فدراسیون با آموزش و پرورش برای اجرای طرح شهید طوقانی، اظهار کرد: اجرای طرح شهید طوقانی در آموزش و پرورش اثرگذار است چراکه ورزش زورخانه‌ای اثر تربیتی و ارشادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار